19:42:23 - پنج‌شنبه 18 آگوست 2016
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در اردبیل
به گزارش ارس رسا ، به دعوت و میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلسی وارد اردبیل شدند.   به نقل از ساوالان خبر ، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در حالی پیش از ظهر امروز وارد اردبیل شدند که قرار است عصر امروز

به گزارش ارس رسا ، به دعوت و میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلسی وارد اردبیل شدند.

 

به نقل از ساوالان خبر ، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در حالی پیش از ظهر امروز وارد اردبیل شدند که قرار است عصر امروز جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با دستور کار منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان اردبیل برگزار شود تا فرایند تسریع و توسعه منطقه آزاد با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که محمد فیضی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین به عنوان دبیر این کمیسیون حضور دارد بتوانند آخرین پیگیری‌ها را در این زمینه در جلسه تبیین کنند.

صدیف بدری دیگر نماینده اردبیل نیر نمین و سرعین نیز که در همایش توسعه روستایی با محوریت اقتصاد مقاومتی در دانشگاه محقق اردبیلی حاضر شده بود ، تصریح کرد،  اردبیل یک استان مرزی است و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تنها عامل رشد و توسعه استان است.وی با بیان اینکه تنها بهانه استان برای توسعه منطقه آزاد تجاری است، تصریح کرد: خوشبختانه لایحه کارشناسی شده توسط دولت به مجلس ارائه شده است و در حال بررسی در مجلس است.
بدری خواستار فضاسازی کارشناسی مثبت در خصوص مناطق آزاد شد، تاکید کرد: قانون مناطق آزاد هیچ مشکلی ندارد و منتقدین به ایرادات اجرایی می‌پردازند.نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه منتقدین لایحه دولت را مغیر با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌دانند که اصلا این گونه نیست.
وی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه دارای ایرادات کلی است، افزود: باید در برنامه ششم توسعه به بخش توسعه عمران روستایی توجه بیشتر و مطلوب‌تری شود.
منبع :  مغان ، منطقه آزاد بین المللی آوراسیا

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1198
  • بازدید دیروز: 2099
  • کل بازدیدها: 4959701
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي