19:46:19 - دوشنبه 8 ژانویه 2018
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد
افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوبی پارس آباد دهه فجر
محبوب حیدری گفت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس آباد مغان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ محبوب حیدری افزود: این طرح با زیربنای ۱۱ هزار و ۸۵۷ مترمربع و با اعتبار ۳۶۳ میلیارد ریال در دست اجراست که با بهره برداری از این طرح مشکلات درمانی منطقه برطرف می شود.

وی شروع عملیات اجرایی بیمارستان ۲۷۰ تختخوابی نجف ‌زاده اردبیل و شروع عملیات اجرایی چهار خطه کردن محور اردبیل – سرچم را از پروژه ‌های در دست اجرا در استان اعلام کرد و گفت: تکمیل بیمارستان ۲۷۰ تختخوابی اردبیل و چهار خطه شدن محور اردبیل – سرچم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به طرح های اجرا شده در سال جاری اظهار کرد: ۱۸ کیلومتر احداث راه ، ۴٫۷ کیلومتر بهسازی ، ۶۱٫۳ کیلومتر روکش آسفالت ، اجرای رویه‌ های نوین شامل بازیافت گرم ، سرد و آسفالت SMA به طول ۸٫۳ کیلومتر ، لکه‌گیری ۱۲۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع ، احداث ۳۹ دستگاه پل در راه ‌های فرعی و اصلی استان و همچنین اجرا و احداث ۹٫۵ کیلومتر راه ، بهسازی ۹۲٫۱ کیلومتر راه در سطح استان و ۸۶٫۴ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌ های روستایی استان اردبیل اجرا شده است.

حیدری درباره طرح های جامع و تفصیلی شهرها بیان کرد: از ۲۶ شهر در استان ، طرح جامع و تفصیلی ۲۳ شهر آماده و طرح تفصیلی ۲۱ شهر نیز ابلاغ شده است.

وی افزود: طرح تفصیلی شهرهای نیر و سرعین در کمیسیون ماده ۵ مصوب و در مرحله ابلاغ است و طرح هادی شهرهای تازه تاسیس ‘اسلام آباد’ ،’ قصابه’ و ‘مرادلو’ توسط استانداری در دست تهیه است.

در چهار سال دولت تدبیر و امید ۲۱ طرح راه و شهرسازی با زیربنای ۱۹ هزا رو ۶۸۲ مترمربع و با اعتبار ۲۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در استان اردبیل اجرا شده است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4515
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804130
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي