11:20:27 - چهارشنبه 16 آگوست 2017
امام جمعه پارس آبادمغان: مسوولان باید الگوی مردم باشند
امام جمعه پارس آبادمغان گفت: مسوولان و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی و دولتی در نظام اسلامی باید الگو و سرمشق مردم و در ترویج آموزه های دینی و اعتقادی پیشرو باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا، حجت الاسلام سید سعید رشادی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: در نظام اسلامی مسوولیت فرصت مهم و مغتنمی برای خدمت رسانی و رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم و وسیله ای برای تقرب به خداوند متعال است.

وی با اعلام اینکه رکود تنها در اقتصاد مطرح نیست، اظهار کرد: رکود فرهنگی به مراتب از رکود اقتصادی نگران کننده و آزار دهنده است چرا که حوزه فرهنگ دامنه های وسیعی را شامل می شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ در جامعه دینی فوق العاده مهم است، اظهار کرد: ما باید از فرهنگ غنی خود محافظت کنیم و اگر بی تفاوت باشیم قطعاً زیان خواهیم دید.

وی بر ضرورت رعایت نظم و انضباط ، شئون اخلاقی و وجدان کاری از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: مدیران ادارات و نهادها باید نسبت به مسائل فرهنگی حساس باشند و در مناسبت ها و آئین های ملی و مذهبی به صورت فعال شرکت نمایند.

رشادی با اعلام اینکه متاسفانه برخی از مدیران فوق العاده بی انگیزه هستند، اظهار کرد: اگر مسوولی حق مسوولیت و وظیفه ای را که عهده دارد ادا نکند، استعفا دهد به مراتب بهتر است.

او با اشاره به در پیش بودن اعیاد قربان و غدیر، از مسوولان خواست از هم اکنون برای اجرای برنامه های متنوع و مدون برنامه ریزی کنند و مدیران نباید در انجام و اجرای هر کار و برنامه ای مترصد دستور و ابلاغ فرماندار باشند.

امام جمعه پارس آباد با اعلام اینکه برخی مسوولان فراموش کرده اند به برکت خون شهدا به پست و مقام رسیده اند، بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3572
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4803187
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي