9:50:49 - شنبه 6 مه 2017
امام جمعه پارس آباد مغان:
امنیت کشور در سایه تلاشهای سربازان گمنام امام زمان (عج) تامین می شود
امام جمعه پارس آباد مغان گفت: امنیت و اقتدار کشور اسلامی ما در سایه مجاهدت و تلاشهای سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

به گزارش ارس رسا به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس آباد با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: مسئولیت امنیت جامعه بر عهده سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده و این افراد برای عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی شبانه روزی تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه در سایه مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) تمامی توطئه ها و فتنه های طراحی شده در خارج از کشور، قبل از ورود به مرزهای ایران توسط این سربازان کشف و خنثی می شود، افزود: به برکت سربازان گمنام امام زمان (عج) کشور جمهوری اسلامی ایران در میان شعله های آتش و نا امنی کشورهای اطراف در امنیت و آرامش است.

امام جمعه پارس آباد تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای ضربه زدن و به چالش کشیدن امنیت کشورمان به کار گرفته‌اند همین تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج)، جمهوری اسلامی ایران را به یکی از کشورهای نه فقط خاور میانه بلکه از کشور های امن جهان تبدیل کرده است.

رشادی در ادامه سخنان خود، تقارن اردیبهشت و ماه شعبان را به فال نیک گرفت و گفت: مناسبت های مبارک در این ماه قرار دارد که از جمله روز شیخ صدوق، روز بیماری های خاص و صعب العلاج، روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و روز شیخ کلینی از این روزهای مبارک است.

امام جمعه پارس آباد همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و نامگذاری این روز به نام جوان، بر ضرورت توجه جدی به موضوع جوان و نوجوان در جامعه تأکید کرد و افزود: حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای جوانان نسل امروز و آینده است که جوانان با الگو پذیری از ایشان در مسیر سعادت و تعالی قرار می گیرند.

وی با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر حضور حداکثری مردم بر پای صندوق های رای تاکید کرد و افزود: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به جای تخریب رقیب دستاوردهای نظام را بازگو کنند که بعد از انقلاب و در طول ۳۹ سال از عمر بابرکت این نظام به اندازه دویست سال پیشرفت داشته است.

رشادی همچنین افزود: ستادهای انتخاباتی کاندیداها فارغ از اینکه از کاندیدای مدنظر خود حمایت می کنند ضرورت دارد در ستادها بر حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای تاکید کنند.

امام جمعه پارس آباد همچنین به انفجار معدن آزادشهر استان گلستان اشاره و خاطرنشان کرد: مرگ تعدادی از معدنچیان مایه تأسف و تألم مردم مغان شد و جا دارد از همین جا به خانواده ها و بازماندگان این حادثه تسلیت بگوییم.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1680
  • بازدید دیروز: 2308
  • کل بازدیدها: 4968078
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي