16:32:15 - چهارشنبه 15 ژوئن 2016
نماینده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی:
با عضویت در کمیسیون اجتماعی از تمام ظرفیتهای قانونی استفاده میکنیم
نماینده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی: با عضویت در کمیسیون اجتماعی تلاش خواهیم کرد در جهت حل معضل اساسی بیکاری در منطقه از تمام ظرفیتهای قانونی مان استفاده بکنیم.

به گزارش ارس رسا،شکورپورحسین؛ نماینده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بیکاری یکی از معظلات اساسی نظام هست که مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان ضمن اعلام شرمندگی نظام و معظم له از جوانان بیکار به مسئولان امور تذکر دادند براین اساس وظیفه بنده و همه مسئولان نظام بعنوان سربازان ولایت تلاش برای رفع این نگرانی و دغدغه نظام تلاش بکنیم.

IMG_7063

پورحسین همچنین پس از انتخابات کمیسیون اجتماعی در این گفتگو در مورد چرایی این عضویت گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس در زمینه انجام وظایف محوله امور اداری و استخدامی کار اشتغال روابط کار و تعاون تشکیل می گردد و با توجه به اینکه حوزه ی انتخابیه بنده یکی از مناطقی هست که بیکاری و عدم اشتغال جوانان در آن بیداد می کند به همین منظور با عضویت در این کمیسیون تلاش خواهیم کرد در جهت حل این معضل اساسی از تمام ظرفیتهای قانونی مان استفاده بکنیم.

پورحسین به حلقه مفقوده تعاون در اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: همانطوریکه دین مبین اسلام و حضرت امام امت و مقام معظم رهبری به تعاون و نقش آن در اقتصاد اشاره کرده اند ولی تا به امروز کار خاصی در این زمینه انجام نگرفته که تلاش خواهیم کرد در این چهارسال با تدوین برنامه های مدون و ارایه آن در قالب طرح نسبت به شناساندن و فعال کردن این امر مهم در اقتصاد ایران تلاش نماییم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به پتانسیل ویژه مغان برای برای عملیاتی کردن اصل تعاون در قالب رفع بیکاری و سپردن زمین های کشاورزی پایاب سدخدا آفرین به جوانان جویای کار اشاره کرد و افزود: با توجه به ابلاغیه اصل ۴۴ قانون ساسی از سوی مقام معظم رهبری بهتر است در قالب ایجاد تعاونی های بزرگ برای ایجاد شغل برای تحصیل کرده گان منطقه برنامه ریزی بشود که در این زمینه تمام تلاش و کوشش خود را مصروف خواهیم داشت.

نماینده مردم در مجلس ادامه داد: از تمام ظرفیت های اعضای کمیسیون اجتماعی در جهت پیشرفت و پیشبرد توسعه مغان با استفاده از نخبگان مغانی استفاده خواهیم کرد.

کانال رسمی دکتر پورحسین

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 268
  • بازدید دیروز: 2060
  • کل بازدیدها: 4960831
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي