21:37:35 - شنبه 17 فوریه 2018
برچیده شدن دکه های فاقد مجوز در شهر پارس آباد/ مطالبه چندین ساله رنگ واقعیت گرفت
با اقدام ضربتی شهرداری پارس آباد بالاخره مطالبه چندین ساله برچیدن دکه های غیرمجاز در سطح شهر پارس آباد رنگ واقعیت به خود گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، روابط عمومی شهرداری پارس آباد اعلام کرد: در سالهای گذشته دکه ها بدون توجه به ساز و کار قانونی و مناسب و بصورت فله ای در سطح شهر پارس آباد افزایش چشمگیری داشته اند که در برخی مکانها بدون توجه به جانمائی اصولی مزاحمت در عبور و مرور شهروندان نیز به وجود آورده است.

روابط عمومی شهرداری پارس اباد ادامه داد: عملیات جمع آوری همه دکه های فاقد مجوز طی روز گذشته از سطح شهر آغاز شده است و اعطای مجوز جدید دکه تنها با شرائط خاص و توجه به زیبایی و نماسازی آن صورت خواهد پذیرفت و از دکه های پیش ساخته متحدالشکل استفاده خواهد شد.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری پارس آباد، شهرداری پارس آباد مغان ضمن قدردانی از حمایت قاطع و پشتیبانی بسیار مناسب دادستانی از شهرداری برای تامین رفاه و آسایش شهروندان با اعمال قانون از تمام دکه داران سطح شهر خواست هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف و معاوضه دکه های خود با دکه های معرفی شده از سوی شهرداری اقدام کنند.

وجود این دکه ها فارغ از ایجاد سد معبر، نمایی زشت به سطح شهر پارس آباد داده بود که با ساماندهی این دکه ها مبلمان و چهره پارس آباد مغان یک نفس تازه ای خواهد کشید.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3163
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4802778
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي