10:36:51 - سه‌شنبه 27 فوریه 2018
برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی دو و میدانی با حضور قهرمانان نامی این رشته ورزشی در پارس آباد
اردوی تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی با حضور لئونید چرفکو سرمربی روس تبار دو و میدانی و قهرمانان نامدار پرتاب دیسک نظیر بهنام شیری از ورزشکاران پرافتخار دشت مغان از یک هفته پیش به مدت یک ماه در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ طبق اعلام ریس هیئت دو و میدانی شهرستان پارس آباد اردوی تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی به مدت یک ماه در پارس اباد در حال برگزاری است.

علیرضا اصغری رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان پارس آباد با اعلام این خبر افزود: اردوی تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی با حضور لئونید چرفکو سرمربی روس تبار دو و میدانی و قهرمانان نامدار پرتاب دیسک نظیر بهنام شیری از ورزشکاران پرافتخار دشت مغان از یک هفته پیش به مدت یک ماه در این شهرستان برگزار می شود.

اصغری تصریح کرد:این اتفاق برای اولین بار در تاریخ ورزش دو و میدانی استان اردبیل و به همت هیئت دو و میدانی شهرستان پارس آباد تدارک دیده شده است که برای ورزشکاران و رشته دو و میدانی این شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیئت دو و میدانی پارس آباد افزود:برای تدارک این اردو تلاش زیادی انجام گرفته است که جا دارد از زحمات و تلاشهای مجموعه فرمانداری و حمایت شخص فرماندار محترم،اداره ورزش و جوانان،سازمان نظام مهندسی شهرستان مجموعه ورزشی کارگران پارس آباد قدردانی شود.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 5453
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4805068
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي