15:37:43 - یکشنبه 17 فوریه 2019
برگزاری دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و دولتی در شهرستان پارس آباد
ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و دولتی در شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ فرماندار شهرستان پارس آباد از برگزاری ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و دولتی در شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: این آزمون به نمایندگی از شمال استان اردبیل در شهرستان پارس آباد برگزار خواهد شد.

 

فرماندار علایی تصریح کرد: زمان ثبت نام این آزمون ها سی ام دی ماه تا نهم بهمن ماه سال جاری بود که متقاضیان واجد شرایط در این آزمون در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی (ماجد) در آن شرکت کردند.

 

علایی خاطرنشان کرد:زمان دریافت کارت ورود به جلسه سیزدهم اسفند ماه سال جاری خواهد بود.

 

وی گفت: زمان دقیق برگزاری آزمون نیز ۱۷اسفند ماه سال ۹۷ به نمایندگی از شمال استان ، شهرستانهای پارس آباد مغان-  بیله سوار و گرمی مغان در این شهرستان(پارس آباد) خواهد بود.

 

فرماندار شهرستان  پارس آباد تعداد کل واجدین شرایط شرکت در آزمون استانی را ۴۶۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: به جهت تسهیل حال شرکت کنندگان، این آزمون ها در دو مرکز یعنی پارس آباد به نمایندگی از شمال استان و اردبیل به نمایندگی از مرکز و جنوب استان برگزار خواهد شد.

 

وی  تعداد کل شرکت کنندگان در شمال استان را ۸۲۵ نفر اعلام کرد و گفت:  ۲۰۳ نفر از این افراد زن و ۶۲۲ نفر نیز مرد هستند.

 

علایی اظهار کرد: تمامی دستگاههای مرتبط از هماهنگی و آمادگی لازم برای برگزاری آزمون استخدامی برخوردار بوده و زمینه برای میزبانی هر چه بهتر از متقاضیان مهیا گردیده است.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد در پایان با ذکر اینکه این قسم آزمون ها برای اولین بار در شهرستان پارس آباد برگزار می شود،تصریح کرد: این شهرستان ظرفیت میزبانی در تمامی زمینه ها را دارد و میتواند بعنوان پتانسیل میزبانی در استان ایفای نقش نماید.

 

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1554
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4948939
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي