18:49:51 - پنج‌شنبه 13 جولای 2017
یک فعال اجتماعی عنوان کرد؛
بنیاد فرهنگی آتنا بزودی راه اندازی میشود
یک فعال اجتماعی سیاسی گفت: بزودی بنیاد فرهنگی آتنا،با مشارکت فعالان اجتماعی و اساتید و دانشگاهیان پارسابادی مقیم مرکز در زمینه حقوق کودکان و فعالیت های فرهنگی آنان،تاسیس و فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز خواهد کرد.

بنیاد فرهنگی آتنا در زمینه حقوق کودکان به زودی راه اندازی می شود.

 

به گزارش ارس رسا؛ یک فعال سیاسی اجتماعی در مصاحبه با پایگاه اظلاع رسانی ارس رسا گفت: بزودی بنیاد فرهنگی اجتماعی آتنا در زمینه استیفای حقوق کودکان و  با هماهنگی و همفکری دانشگاهیان و فعالان اجتماعی پارس آبادی های مقیم مرکز و فعالان اجتماعی با محوریت نهادینه کردن حقوق کودکان و آموزش مهارت های زندگی امن در گستره سراسر کشور شروع به فعالیت خواهد نمود.

این فعال اجتماعی گفت:توافقات اولیه در دیدار با وزیر رفاه انجام شده و در حال رایزنی برای اخذ مجوز و طی مراحل ثبت و تشکیل بنیاد آتنا هستیم.

وی همچنین اظهار کرد:با توجه به مسائل و مشکلات اجتماعی که خلاء آن در جامعه احساس میشود همچنین حوادث اخیر بوجود آمده که موجب برانگیختن عواطف و احساسات افکار عمومیشد،تصمیم گرفتیم با توجه به تعهد و وظیفه ای که در جامعه بر عهده داریم،این حرکت را آغاز کرده و با کمک و مساعدت دیگر فعالان و سفیران اجتماعی آن را جامه عمل بپوشانیم.

این فعال اجتماعی، انتخاب نام آتنا برای این بنیاد را، بر گرفته از نام معصوم آتنا(آموزش و آمادگی تربیتی نونهالان برای زندگی امن و ایمن) کوچولو،کودک خردسالی که چند هفته پیش قربانی توظئه و نقشه شوم ددمنشانه یک قاتل سریالی شد،میباشد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1006
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4950793
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي