15:22:14 - یکشنبه 21 آگوست 2016
بهره برداری از ۶۵ پروژه شهرستان پارس آباد در هفته دولت
به گزارش ارس رسا؛ جلسه شورای اداری شهرستان پارساباد در آستانه هفته دولت و با دستور کار هماهنگی در این هفته برگزار شد. در این جلسه که فرماندار محترم، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان پارساباد و جمعی از روسای ادارات ، نهادها و دانشگاهیان نیز حضور داشتند، امروز صبح (یکشنبه) ساعت ۱۱

به گزارش ارس رسا؛ جلسه شورای اداری شهرستان پارساباد در آستانه هفته دولت و با دستور کار هماهنگی در این هفته برگزار شد.

در این جلسه که فرماندار محترم، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان پارساباد و جمعی از روسای ادارات ، نهادها و دانشگاهیان نیز حضور داشتند، امروز صبح (یکشنبه) ساعت ۱۱ در سالن اجتماعات برگزار گردید.

۲۰۱۶۰۸۲۱_۱۲۲۹۱۳

فرماندار محترم شهرستان پارساباد در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از آغاز افتتاح طرحها و پروژه های تکمیل شده شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: در هفته دولت ۶۵ پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان در شهرستان پارساباد به بهره برداری خواهد رسید.

صمدی با بیان اینکه این پروژه ها با حضور استاندار محترم در روز یکشنبه هفته آینده افتتتاح خواهد شد افزود: این پروژه ها با افزایش ۵ الی ۷ برابری نسبت به سال گذشته همراه بوده است و تمام این پروژه ها حاصل تلاش مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان پارساباد است که به نوبه خود از زحمات تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر میکنم.

وی همچنین به دو طرح عمده سد پایاب خدافرین و شبکه فرعی آن اشاره کرد و گفت: این دو پروژه با اعتبباری بالغ بر ۳۴ و ۵۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

صمدی افزود: تعدادی از دیگر طرحهای آماده افتتاح در هفته دولت از جمله پروژه عمران شهری، افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه ارشاد ، جایگاه پمپ بنزین احمدزاده می باشد و تمامی این پروژه ها به مرور در میان هفته با حضور مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان پارساباد با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن و اهمیت ویژه آن در شهرستان پارساباد گفت: سرشماری جمعیتی از آن جهت برای شهرستان پارساباد مهم است که یکی از اولویتهای مهم در ارتقا به فرمانداری ویژه تعداد جمعیت شهرستان است از این جهت باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا این سرشماری هر چه دقیق تر انجام شود.

صمدی یکی از شاخصه های ارتقاء به فرمانداری ویژه که نقش حیاتی در توسعه شهرستان پارساباد دارد افزایش تعداد جمعیت شهرستان میباشد که در موافقت با این مصوبه نقش اساسی دارد.

فرماندار پارس آباد در پایان به پرداخت خسارت گندمکاران برای کشاورزان نیز اشاره کرد و گفت: ۵۵ درصد از خسارت وارد آمده ناشی از بارش و باران و تگرک در پارساباد به کشاورزان پرداخت شده است و به زودی ۴۵ درصد باقی مانده از سوی دولت نیز به آنان پرداخت خواهد شد وی گفت مطالبات گندمکاران شهرستان بیله سوار به طور کامل پرداخت شده و تنها مطالبات کشاورزان پارساباد باقی مانده که تمام اقدامات و کارهای اداری آن به اتمام رسیده و هیچ مانعی از جانب بروکراسی اداری آن وجود ندارد و تنها مرحله پرداخت آن باقی مانده است و دولت در سریعترین زمان کار اداری و پرداخت مطالبات آن را به اتمام خواهد رسانید.

حجت الاسلام رشادی امام جمعه پارساباد نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت از تلاش دست اندرکاران دولت در به ثمر رسیدن طرحها و پروژه های این شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

ایشان ادر ادامه از نحوه شروع و پایان پروژه ها در شهرستان اظهار نارضایتی کرد و افزود: متاسفانه تعریف درست و دقیقی از پروژه ها در شهرستان و استان ما وجود ندارد و زمان دقیقی برای آغاز و پایان آن تدارک دیده نمیشود و طرحی که سالهاست کار تکمیل آن شروع شده است هنوز بلاتکلیف مانده و از سرنوشت آن نیز بعد از سالها خبری نیست که متاسفانه این کار سبب بی اعتمادی دولتمردان نزد مردم نیز شده است.

امام جمعه پارس آباد به رشادت های سربازان گمنام امام زمان در دستگیری عوامل و گروهکهای تروریستی و متلاشی این باندها در مرزهای کشور اشاره نمود و گفت: از زحمات و تلاشهای طاقت فرسا و اقدامات سنجیده و موشکافانه و دقیق سربازان گمنام امام زمان است که اکنون با وجود این همه جنگ و خونریزی در منطقه و خاورمیانه مرزهای کشورمان در امنیت و ثبات کامل به سر می برد و مردم در آسایش و امنیت زندگی میکنند.

وی همچنین به روزجهانی مسجد و اهمیت مسجد در دین اسلام نیز گفت: جایگاه خاص مسجد در جوامع مسلمان و تاکید ائمه و امامان بر اهمیت آن برای هر یک از مسئولان به منزله موضوعی مهم بایددر دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه پارس آباد مسجد را از آن جهت دارای ارزش والای معنوی و دینی عنوان کرد که حضرت محمد (ص) آن را به عنوان اولین پایگاه معنوی و دینی مسلمانان معرفی کرده است.

ایشان ارج نهادن به ارزشهای دینی، مذهبی و اشاعه آن را یکی از اولین اولویتهای مسئولان نظام دانست و گفت: قیام تاریخی امام خمینی (ره)نه تنها بخاطر عمران، آبادانی و رفاه مردم بلکه مهمتر از آن احیای ارزشهای دینی، معنوی و ترویج فرهنگ قرآنی در میان مسلمانان مخصوصا شیعان بوده است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1148
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4950935
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي