20:54:03 - یکشنبه 3 دسامبر 2017
فرماندار شهرستان پارس آباد؛
بیش از ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه ها و اماکن ورزشی پارس آباد در نظر گرفته شده است
فرماندار شهرستان پارس آباد تعطیلی اماکن و سالن های ورزشی پارس آباد را غیر قابل توجیه خواند و گفت:با وجود ظرفیت ها و استعدادهای باالقوه ورزشی در شهرستان پارس آباد و ورزشکاران نامدار و مطرح این شهرستان در سطوح ملی و جهانی و حتی المپیکی و پارالمپیکی نباید امکانات ورزشی پارس آباد محدود شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه بررسی مسائل و مشکلات ورزشی شهرستان پارس آباد پیش از ظهر امروز با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل،فرماندار شهرستان پارس آباد و رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه با بیان مسائل و مشکلات و تعطیلی اماکن ورزشی شهرستان پارس آباد،آن را یکی از مهمترین معضلات شهرستان پارس آباد دانست و گفت:تعطیلی و عدم استفاده از اماکن ورزشی محدود شهرستان غیر قابل توجیه است که باید هر چه سریعتر با تدابیر و اقدامات ضربتی به چرخه استفاده جامعه ورزشی شهرستان پارس آباد باز گردد.

وی با اشاره به پتانسیل های بالای ورزشکاران پارس آباد گفت:حضور ورزشکاران نامدار و مطرح شهرستان پارس آباد در سطوح ملی و فراملی و حتی المپیکی و پارالمپیکی نشان از ظرفیت های بالا و استعدادهای باالقوه این شهرستان دارد،که باید مورد توجه قرار گیرد.

صمدی از تخصیص اعتبار ۳۵ میلیاردی ریالی از محل اعتبارات فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به اماکن ورزشی نیمه کاره و تجهیز دیگر اماکن ورزشی نیازمند بازسازی و تعمیر سخن گفت و گفت:علاوه بر این اعتبارات، برخی از سالن ها و اماکن ورزشی نیز که نیاز به آسفالت و  محوطه سازی و … هستند، به هر کدام مبالغی در حدود یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که بزودی عملیاتی خواهد شد.

رئیس شورای تامین شهرستان پارس اباد با بیان اینکه سال گذشته مجموعا ۲۵ میلیون تومان به دوتیم شهید کیان و میعاد مغان کمک مالی شده است،تصریح کرد:هزینه های جاری دو تیم فوتبال میعاد مغان و فوتسال شهید کیان پارس آباد در سال جاری نیز با مساعدت فرمانداری و اداره کل ورزش استان که جمعا ۵۵ میلیون تومان پیش بینی شده است،پرداخت خواهد شد.

بهتاج مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان نیز پس از پایان این جلسه طی نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تعطیلی ۱۰ سالن ورزشی و استخر شهید هاشمی شهرستان پارس آباد گفت:برخی از سالن های ورزشی به دلیل عدم خارج شدن از استانداردهای لازم تعطیل شده اند که پس از اتمام کارهای فنی مجددا در اختیار ورزشکاران عزیز قرار خواهند گرفت.

وی در پاسخ به تعطیلی استخر شهید هاشمی نیز با بیان اینکه استخر از طریق مناقصه واگذار میشود،اذعان کرد:متاسفانه در مناقصه ای که اخیرا برگزار شد،مشارکت کننده واجد شرایطی برای مدیریت استخر شهید هاشمی پیدا نشد و هر زمان که متقاضی برای راه اندازی استخر اعلام آمادگی کند،مراحل واگذاری انجام خواهد شد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه چرا مسابقات ورزشی به میزبانی شهرستان پارس آباد برگزار نمی شود،گفت:در صورت آمادگی این شهرستان جهت میزبانی تیم های مختلف ورزشی هیچ محدودیتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای میزبانی این شهرستان وجود ندارد.

او با بیان اینکه تمامی ورزشکاران و تیم های ورزشی این شهرستان در حمایت کامل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل میباشد، به سوال دیگر خبرنگار این شهرستان در خصوص حمایت مطلق این اداره کل در طول دوره های مختلف و رویدادهای گوناگون ورزشی از ورزشکاران پاسخ داد.

بهتاج درآمد سرانه سالنهای ورزشی شهرستان پارس آباد در طول سال را ۳۱۲ میلیون تومان عنوان کرد و تصریح کرد:ریالی از این مبالغ به حساب اداره کل نمی رود و ما حق هیچگونه برداشت از این درآمدها را نداریم چرا که مستقیما به حساب خزانه واریز میشود.

وی عمده مشکل سالن های ورزشی شهرستان پارس آباد را مصدوم شدن ورزشکاران در سالن های ورزشی و مطالبه دیه نقص عضو از اداره ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت:معادل کل هزینه ها و بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به همراه هزینه و درآمد تمامی شهرستانهای استان،تنها جریمه دیه مصدومان شهرستان پارس آباد است که ما را دچار مشکل و سردرگمی کرده است و اگر ما کل اعتبارات خود را به این بخش اختصاص دهیم باز کفاف دیه آنان را نمی کند.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4845
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804460
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي