16:14:43 - شنبه 9 مارس 2019
معاون سیاسی امنیتی فرماندار پارس آباد؛
بیمه ، مزایا و حقوق معوق کارگران حجمی شهرداری پارس آباد تا شروع سال نو پرداخت می شود
پیرو جلسه کمیسیون کارگری شهرستان پارس آباد موضوع رسیدگی به حق و حقوق معوقه کارگران حجمی شهرداری ، با حضور اعضا متشکل از شهرداری ،اداره تامین اجتماعی، اداره تعاون، معاون عمرانی و معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ جلسه کمیسیون کارگری شهرستان پارس آباد روز پنج شنبه در محل دفتر کنفرانس معاونت سیاسی فرمانداری پارس آباد برگزار شد.
معاون سیاسی فرماندار پارس آباد در این جلسه گفت: با توجه به اینکه پرداخت حق بیمه کارگران شهرداری بیش از اندازه به  تعویق افتاده و تامین اجتماعی جریمه سنگینی خارج از توان پرداخت شهرداری در نظر گرفته بود، تصمیم گیری در خصوص عفو و بخشودگی این جرایم از حیطه وظایف و اختیارات شعبه پارس آباد نیز خارج شده بود.
حاجی پور تصریح کرد: با توجه به معضل پیش آمده طی مذاکرات تلفنی با مدیر کل تامین اجتماعی استان خوشبختانه ، عملیات تسهیل در پرداخت مجدد بیمه کارگران شهرداری با نظر مساعد بشرخواه مدیرکل تامین اجتماعی استان محقق شد.
وی افزود: براین اساس مقرر گردید،بیمه کارگران شهرداری با کسر جرایم در نظر گرفته شده،مجددا تقسیط بندی شده در اسرع زمان توسط شهرداری پرداخت گردد.
حاجی پور اظهار داشت: بحث دیگر در خصوص مشکل عدم پرداخت ۴ درصد حق بیمه سخت و زیان آور بازنشستگان شهرداری که موجب تعلیق در پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان شده بود ؛ که مقرر شد، شهرداری در اسرع زمان نسبت به پرداخت حق بیمه ۴درصد بازنشستگان اقدام نماید.
معاون سیاسی امنیتی فرماندار خاطر نشان کرد: در خصوص دیگر بدهی های معوق شهرداری به تامین اجتماعی نیز که با رای دیوان عدالت اداری، شهرداری محکوم به پرداخت جریمه در دیون بیمه شده بود، اقدام نماید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: درخصوص طرح دعوی کارکنان شهرداری مبنی بر ادعای سابقه بازنشستگان نیز، مقرر شد شهرداری در اسرع وقت نسبت به واریز آن اقدام کند، تا مشکل بازنشستگان شهرداری در این خصوص مرتفع شود.
شهرداری نیز در این نشست متعهد گردید؛جهت پرداخت بیمه و حقوق و عیدی معوق کارگران حجمی دو شرکت  پیمانکاری نیروی انسانی در اسرع وقت توسط پیمانکاران دو شرکت تا فرارسیدن سال نو اقدام نماید.
معاون سیاسی فرماندار شهرستان پارس آباد در پایان ابراز خرسندی کرد : از همکاری صمیمانه مدیر کل تامین اجتماعی استان که نهایت مساعدت را برای حل مشکل کارگران شهرداری به کار گرفتند،تقدیر و تشکر می نماییم.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1083
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4948468
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي