12:17:19 - چهارشنبه 15 ژوئن 2016
تاکید دکترلاریجانی به کمیسیون اجتماعی برای رسیدگی اولویت‌دار به لایحه ساختار جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی لایحه ساختار جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اولویت رسیدگی قرار دهد. به گزارش ارس رسا ، دکتر علی لاریجانی در نشست علنی دیروز (سه‌شنبه، ۲۵ خرداد) مجلس شورای اسلامی پس از پایان گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مطابق قانون ادغام وزارتخانه‌ها،

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی لایحه ساختار جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اولویت رسیدگی قرار دهد.

به گزارش ارس رسا ، دکتر علی لاریجانی در نشست علنی دیروز (سه‌شنبه، ۲۵ خرداد) مجلس شورای اسلامی پس از پایان گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مطابق قانون ادغام وزارتخانه‌ها، دولت باید ظرف ۶ ماه لایحه ساختار جدید وزارتخانه را به مجلس ارائه کند اما نه تنها در دولت قبل این لایحه ارائه نشد بلکه پس از گذشت ۳ سال، دولت فعلی نیز این لایحه را به مجلس نیاورده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به تذکر رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این لایحه به مجلس ارائه شده و در کمیسیون اجتماعی ۹۰ درصد آن نیز بررسی شده است که انتظار می رود مجلس دهم نیز آن را به اتمام برساند.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است تا کمیسیون اجتماعی این لایحه را به عنوان یکی از مسائل مهم در اولویت قرار دهد.
دکتر لاریجانی در خصوص صندوق‌های بازنشستگی نیز گفت: با توجه به گزارش وزیر ضروری است تا همه مسئولان مربوطه اهتمام ورزند چرا که صندوق‌ها موضوع مهمی در آینده هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیشنهادات خود در زمینه صندوق‌های بازنشستگی را در لایحه برنامه ششم توسعه ارائه کند تا مجلس شورای اسلامی آن‌ها را پیگیری کند.

منبع : پارلیران

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1569
  • بازدید دیروز: 2296
  • کل بازدیدها: 4953652
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي