15:09:00 - چهارشنبه 21 فوریه 2018
تاکید معاونت فرماندار شهرستان پارس آباد بر ساماندهی محل های دپوی موقت و دفن زباله و تنظیف حاشیه جاده ها
حاجی پور : طبق مطالعات انجام شده طرح مدیریت جامع پسماند شهرستان پارس آباد در سال ۹۷ اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه مدیریت پسماند جامع شهرستان پارس آباد پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور معاون فرماندار،دادستان و سایر اعضای کارگروه مدیریت پسماند جامع شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار پارس آباد در این جلسه از تخصیص اعتبار چشمگیری به طرح های مدیریت پسماند جامع و شهرداری ها خبر داد و افزود: در راستای ساماندهی ومدیریت جامع پسماند شهرستان پارس آباد شهرداری میبایست با مطالعه و ارائه طرح اجرایی مناسب درصدد جذب و دریافت این اعتبار تلاش نماید تا بزودی شاهد تعیین تکلیف پسماند شهرستان پارس آباد باشیم.

حاجی پور با ابراز نارضایتی از خدمات انجام شده در راستای نقل و انتقال زباله تا محل دفن زباله و جمع آوری و دفع آن از لحاظ کمی و کیفی، تصریح کرد: هرگونه عواقب ناشی از معضلات اجتماعی و مدیریت شهری و نارضایتی های عمومی و حقوقی بر عهده شورا و شهرداری است شهردار باید پاسخگوی قصورات انجام شده در این خصوص باشد.

او با بیان اینکه برابر مصوبات قبلی شهرداری باید ظرف مدت ۴۸ ساعت زباله های شهری را به محل دفن تعیین شده زباله انتقال دهد،افزود: شهرداری باید با بسیج تمام امکانات شهرداری خدمات شهری و عمومی را ارتقا بخشیده و در صورت کمبود امکانات از دیگر نهادها و ادارات درخواست همکاری و مساعدت نماید تا مردم اعلام نارضایتی ننمایند.

حاجی پور گفت: طبق مطالعات انجام شده طرح مدیریت جامع پسماند شهرستان پارس آباد در سال ۹۷ اجرایی خواهد شد.

در این جلسه یکی از مخترعان باکتری تجزیه به شیوه تخمیر در زمینه پسماند شهری پیشنهاد سرمایه گذاری و تفکیک و تجزیه زباله را مطرح کرد که مورد توجه ویژه مسئولان از جمله معاون فرماندار و دادستان شهرستان قرار گرفت.

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2875
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4802490
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي