17:32:54 - یکشنبه 3 دسامبر 2017
در قالب تسهیلات اشتغالزایی؛
تخصیص ۵ میلیارد تومان به بخش صنایع‌دستی اردبیل تصویب شد
اردبیل – معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی اردبیل از تصویب پنج میلیارد و ۹۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی صنایع دستی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ علیرضا دباغ عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این تسهیلات در قالب طرح اشتغال فراگیر و با هدف توسعه اشتغال اختصاص یافته است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی استان متذکر شد: در سطح کشور ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای طرح اشتغال فراگیر پیش بینی شده که سهم استان ۵۶۴ میلیارد تومان است.

دباغ عبداللهی تاکید کرد: این تسهیلات در سه بخش توسعه، سرمایه در گردش و ایجاد پرداخت می شود و با توجه به اینکه سقف نداشته و تسهیلات یارانه دار است، برای ایجاد اشتغال تسهیلات مطلوبی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بررسی تسهیلات اشتغال فراگیر آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه دارد، افزود: تسهیلات ذکر شده به تصویب کارگروه شهرستان رسیده که در صورت تصویب در کارگروه استانی عملیاتی خواهد شد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی استان افزود: در قالب تسهیلات اشتغال فراگیر یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان برای شهرستان خلخال، ۱۲۰ میلیون تومان برای شهرستان نمین، ۵۹۵ میلیون تومان برای شهرستان پارس آباد و سه میلیارد تومان برای شهرستان اردبیل اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه میزان یارانه وام اشتغال فراگیر حداکثر هشت درصد است،   افزود: هر طرح میزان اشتغال بالایی داشته باشد در اولویت خواهد بود و دولت تزریق پول به سیستم اقتصادی را صرفا به منظور ایجاد اشتغال در نظر دارد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1015
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4950802
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي