19:00:51 - جمعه 12 آگوست 2016
تدابیر بدری در صورت رد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل در مجلس لغو شود ما دنبال الحاق خواهیم رفت.

به گزارش ارس رسا ، صدیف بدری اظهار کرد: قرار است هفته آینده لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شود که باید تلاشمان بر تصویب این لایحه در کمیسیون اقتصادی باشیم.

badri-300x201

وی گفت: با این فرایند و با تصویب لایحه در کمیسیون اقتصادی امیدواریم تا یک ماه آینده لایحه دولت در صحن علنی مجلس مطرح و زمینه تصویب آن فراهم آید که البته کار بسیار سخت و دشواری است که در این زمینه هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی برای تصویب منطقه آزاد تجاری است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه لایحه منطقه آزاد در کمیسیون صنایع مجلس رای نیاورده ولی امیدواریم در کمیسیون اقتصادی که مهمتر از کمیسیون صنایع است این لایحه رای بیاورد.

بدری یادآور شد: در کنار اینکه لایحه منطقه آزاد مخالفان سرسختی دارد و چندین پیشنهاد نیز از سوی نمایندگان دیگر استان‌ها مطرح شده است ولی ما تمام رایزنی‌هایمان را انجام می‌دهیم تا لایحه دولت در کمیسیون اقتصادی سپس صحن علنی رای آورده و زمینه شکل‌گیری منطقه آزاد فراهم آید.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ پیشنهاد برای راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری ارائه شده است که با این شرایط کار تصویب لایحه منطقه سخت و دشوار است گفت: در صورتی که لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل لغو شود ما دنبال الحاق خواهیم رفت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین  در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نظر می‌رسد الحاق راحت‌ترین مسیر برای رسیدن به هدف اصلی است و اگر ما از سال ۹۲ این الحاق را پیگیری می‌کردیم امروز با بیش از دو سال سابقه می‌توانستیم مدعی راه‌اندازی منطقه مستقل آزاد تجاری باشیم که از ضرورت‌ها است.

منبع : ساوالان خبر

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 85
  • بازدید دیروز: 1792
  • کل بازدیدها: 4962440
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي