14:15:28 - جمعه 19 آگوست 2016
تراژدی غم انگیز یک کارگر در پی اخراج از شرکت کشت و صنعت مغان
اوضاع کسب و کار در کشور مدت ها است که مناسب نیست و این نامناسبی تا انجا پیش رفته که هراز گاهی شاهد اخراج کارگرانی هستیم که بی دلیل از سوی کارفرمایان کنار گذاشته می شوند.

ارس رسا : اوضاع کسب و کار در کشور مدت ها است که مناسب نیست و این نامناسبی تا انجا پیش رفته که هراز گاهی شاهد اخراج کارگرانی هستیم که بی دلیل از سوی کارفرمایان کنار گذاشته می شوند.

در همین ارتباط ابراهیمیان یکی از کارگران کارخانه لبنیات شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان که بنا به دلایل نامعلوم از این کارخانه اخراج شده است در نامه ای درخواست بازگشت به سر کار خود است.

اینجانب رامین ابراهیمیان ساکن محله فرودگاه قدیم شهرستان پارس آباد می باشم بنده با توجه به این که پس از ۴ سال رفت و آمد و تلاشهای فرآوان توانسته بودم شغلی از جنس کارگری در کارخانه لبنیات شرکت کشت و صنعت مغان برای خودم دست و پا کنم و در ادامه کارم در این کارخانه ازدواج کرده و صاحب فرزندی نیز شدم که از تقدیر الهی به علت بیماری مادرزادی و کم خونی باعث مشکلات جسمانی در پای چپ فرزند خردسالم شده و هم اکنون نیز تحت درمان است. با این وضعیت و اجاره نشینی بودن، بعد از ۳ سال زحمت و عرق ریختن در این کارخانه من را از این کارخانه اخراج کردند.

این کار شاید برای آنهایی که من را از کار اخراج کرده اند یک امری عادی باشد؛ ولی اخراج کارگری مثل من که نان آور ۶ عضو یک خانواده هستم و چشمشون به این حقوق کارگری من دوخته شده بود مساوی است با “مرگ من”.

من نوعی که با تمام وجود برای کارم در این کارخانه تلاش میکردم و همیشه به دنبال یک لقمه نان حلال از این کار بوده ام. حالا این روزها به یک فرد بیکار تبدیل شده ام و نمی دانم چه کسی از این به بعد خرج خانواده ام را خواهد داد.

photo_2016-08-16_12-11-48

photo_2016-08-16_12-11-54

منبع : آران مغان

  1. ناشناس   سپتامبر 26, 2016  

    مملکت صاحب نداره مگه

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4528
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804143
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي