13:45:52 - چهارشنبه 14 سپتامبر 2016
تشریح عملیات الی بیت المقدس سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و یادآوری خاطرات و مرور رشادت ها و دلاور مردی های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله ناحیه سپاه پارساباد به همراه بسیج مقاومت شهرستان همراه با سراسر کشور اقدام به برگزاری رزمایشی تحت عنوان «رزمایش الی بیت المقدس» در منطقه مسکونی شهرک شهید غفاری در روزهای ۲۵ ام و ۲۶ ام شهریور ماه نموده است.

photo_2016-09-10_15-04-30_0

به گزارش ارس رسا ، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و یادآوری خاطرات و مرور رشادت ها و دلاور مردی های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله ناحیه سپاه پارساباد به همراه بسیج مقاومت شهرستان همراه با سراسر کشور اقدام به برگزاری رزمایشی تحت عنوان «رزمایش الی بیت المقدس» در منطقه مسکونی شهرک شهید غفاری در  روزهای ۲۵ ام و ۲۶ ام شهریور ماه نموده است.

سرهنگ پاسدار مطلب شاهی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مرزی پارساباد اعلام کردند: این رزمایش طی دو روز و در منطقه عمومی شهرک شهید غفاری همزمان با سراسر کشور و با حضور چهار گردان بیت المقدس سپاه ناحیه پارس آباد و همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه رزمایش الی بیت‌المقدس به صورت دفاع از کوی و برزن، پدافند غیرعامل، امداد و نجات، مقابله با نا آرامی‌های شهری، دفاع از مراکز حساس و مهم، کنترل عامر وصولی و ورودی، اجرای عملیات‌های تأخیری، راهپیمایی تاکتیکی شبانه و برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری و حلقه‌های صالحین پیاده خواهد شد، گفت : مردمی کردن دفاع و پایان ناپذیری نبرد رزمی، سازماندهی، آموزش، ارتباط مستمر و به‌کارگیری بسیجیان در تکمیل و توسعه سازمان رزم و ایجاد آمادگی رزمی در گردان بسیج از جمله اهداف برگزاری این رزمایش است.

شاهی با تاکید بر همراهی و همکاری دستگاه ها در انجام این رزمایش، تصریح کرد: باید همه دستگاه های اجرایی با تمام قوا در برگزاری هرچه باشکوه این رزمایش همراهی داشته باشند.

ایشان با یادآوری فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، در ادامه به مهم ترین برنامه های این هفته اشاره کرد و گفتند: غبارروبی مزار شهدا، رژه موتور سواران بسیجی، اعزام پزشک به مناطق محروم و دورافتاده، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری همایش باشکوه بسیجیان و رزمندگان، تجلیل از رزمندگان و جانبازان ادارات و نهادها، نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، برگزاری یادواره شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی و افتتاح چندین طرح عمرانی و تولیدی از جمله برنامه های مهمی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان مرزی برگزار خواهد شد.

وی در آغاز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۵ شهید شهرستان پارس آباد، آنان را مظهر و الگوی نمونه برای مردم و مسئولان جامعه دانست و امنیت و رفاه امروز مردم ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و از جان گذشتگی های آنان در نبرد حق علیه باطل عنوان کرد.

سرهنگ شاهی در پایان بار دیگر ضمن دعوت از عموم مردم و نهادها جهت حضور در رزمایش الی بیت المقدس، برگزاری هر چه باشکوه تر آن را نماد اقتدار و عظمت منطقه دانست و بر تدام آن تاکید کرد.

photo_2016-09-14_20-04-02 photo_2016-09-14_20-59-35 img_3236 img_3225 img_3222 img_3204 img_3214 img_3220 ar5572

منبع : آران مغان

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1386
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4948771
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي