8:33:31 - سه‌شنبه 14 آوریل 2020
فرماندار شهرستان پارس آباد:
تولید بیش از ۷۵۰۰ تن دانه روغنی کلزار در شهرستان پارس آباد
فرماندار شهرستان پارس آباد در بازدید از مزارع کلزای این شهرستان از پیش بینی تولید ۷ هزار و ۵۰۰ تن محصول از ۴ هزار و ۳۰۰ هکتار اراضی زیر کشت کلزا در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ عدالت حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد در بازدید از مزارع کلزای این شهرستان از پیش بینی تولید ۷ هزار و ۵۰۰ تن از ۴ هزار و ۳۰۰ هکتار اراضی زیر کشت کلزار در شهرستان پارس آباد در سال زراعی ۹۹ خبر داد و گفت: در جهت تنظیم بازار و حمایت از کشاورزان دانه روغنی کلزار به صورت تضمینی توسط مراکز خرید، خریداری خواهد شد.

وی کشت کلزا را از زراعت های متناسب اقلیم منطقه عنوان کرد و گفت: این محصول تناوب خوبی داشته و باعث تقویت و حفظ خاک میگردد.

حاجی پور با بیان اینکه گلهای کلزا جلوه ویژه ای به طبیعت پارس آباد میدهد که چشم هر بیننده ای را خیره کرده و باعث رونق صنعت زنبور داری و توسعه گردشگری می گردد، گفت: دانه های روغنی نیاز و اولویت کشور بوده و از همین فرصت بدست آمده برای توسعه صنایع تبدیلی و روغن کشی از سرمایه گذاران دعوت و حمایت ویژه خواهد شد.

فرماندار پارس آباد همچنین در بازدید از واحد های تولیدی ناحیه صنعتی پارس آباد بر اهتمام ویژه برای عملیاتی نمودن فرمایشات مقام معظم رهبری در آغازین روزهای سال ۹۹ خبر داد و گفت: مستمرا از واحدهای تولیدی بازدید و با حمایت از سرمایه گذاران و کمک به واحدهای راکد و تعطیل برای رونق دوباره، این امر دنبال خواهد شد، تا شاهد گسترش زمینه اشتغالزایی و رونق اقتصادی کشور و خصوصا شهرستان پارس آباد باشیم.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1652
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4949037
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي