12:55:48 - چهارشنبه 21 ژوئن 2017
جستجوها برای پیدا کردن دختر بچه ۷ ساله پارس آبادی ادامه دارد
جستجوها برای پیدا کردن دختر بچه ۷ ساله ای که روز یکشنبه ۲۸ خرداد در پارس آباد مفقود شده است همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارس رسا به نقل از آران مغان، آتنا اصلانی دختر بچه ۷ ساله پارس آبادی که از روز یکشنبه ۲۸ خرداد در خیابان پزشکان شهر پارس آباد گم شده است با گذشت ۳ روز هنوز به خانه بازنگشته و جستجوها برای پیدا کردن این دختر بچه ادامه دارد.

دادستان شهرستان پارس آباد در این باره گفت: از زمان دریافت خبر مفقود شدن دختر ۷ ساله به نام “آتنا اصلانی”، دادسرا و مامورین آگاهی بصورت ۲۴ ساعته برای پیدا کردن این دختر بچه تلاش می کنند.

سید عبدالله طباطبایی افزود: متاسفانه سد معبرهای موجود در خیابان پزشکان پارس آباد، دید دوربین های مدار بسته موجود در سطح این خیابان و خیابانهای دیگر را کور کرده و در مواقع ضروری مامورین انتظامی نمی توانند از آن بهره برداری کنند.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه از سرنوشت این دختر بچه هیچ خبری حاصل نشده است، از عموم هم استانی ها و هموطنان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از آن، موضوع را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا پدر و مادر آن از نگرانی رهایی یابند.

این در حالی است که از زمان مفقود شدن آتنا، نیروی انتظامی، هلال احمر در کنار برخی ارگانهای دولتی و امنیتی شهرستان پارس آباد هم اکنون در جستجوی سرنخی برای رسیدن به این دختر بچه ۷ ساله پارس آبادی هستند.

از زمان مفقود شدن آتنا، این خبر در شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی منطقه بازتاب گسترده ای داشته است به گونه ای که همه کاربران منتظر شنیدن سرنخ هایی برای زنده پیدا کردن این دختربچه پارس آبادی هستند.

در این راستا اخبار جدید اعلام شده از منابع رسمی، در گزارش‌های خبری بعدی اعلام خواهد شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4977
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804592
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي