15:35:55 - شنبه 26 ژانویه 2019
به ریاست فرماندار صورت گرفت;
جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد مغان بامحوریت برنامه ریزی دهه فجر ۹۷
علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا مردم از خدمات دولت در ابعاد مختلف آگاهی پیدا کنند.

پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا – رضا امیرپور / فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد که امروز شنبه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد: در حضور مدیران دستگاهها و فرماندهان نظامی و انتظامی و اصحاب رسانه ، دهه فجر را سند افتخار و ماندگار ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: دهه فجر سرآغاز طلوع انقلاب و خاستگاه ارزش های اسلامی است.

علایی دستاورد تاریخی و عظیم انقلاب اسلامی ایران به رهبری داهیانه حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را ثمره خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی بر شمرد و خاطر نشان کرد: حضور فعال مردم سبب شکل گیری انقلاب اسلامی شد و همه ما می بایست دنباله رو راه شهدا باشیم.

او با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب قهرمانان واقعی را جانبازان و شهدا عنوان کرد و گفت : این انقلاب به راحتی به دست نیامده و مرهون خون پاک شهیدان و تغییر مسیر زندگی هزان نفر از هم وطنان که عزیزان خود را در راه پیروزی انقلاب و دفاع این مرز و بوم فدا نموده اند، می باشد.

فرماندار پارس آباد وظیفه مدیران را بسیار حساس و سرنوشت ساز دانست و یادآور شد: تمامی مدیران با تمام توان در خدمت مردم باشند و تکریم ارباب رجوع و خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار دهند و از هیچ تلاشی در راستای حل مشکلات و تسهیل موانع آنها دریغ نورزند.

رئیس شورای اداری همچنین از افزایش میزان اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان خبر داد و افزود: ۶۸ پروژه و طرح عمرانی در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۶ درصد رشد را نشان میدهد.

وی همچنین به ارتقا کمی و کیفی برنامه های امسال اشاره کرد و گفت:توقع مردم این است که سال به سال شاهد مراسم با کیفیت تر از گذشته  باشیم و برای نیل به این مقصود می بایست از تمام ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1303
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4948688
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي