15:48:26 - شنبه 8 دسامبر 2018
جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پارس آباد برگزار شد
 فرماندار پارس آباد ایجاد پارک سوار را بهترین گزینه برای کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد و عبور و مرور شهروندان دانست و تصریح کرد: ایجاد  پارک سوار برای سهولت در رفت و آمد شده و موجب تامین امنیت و آرامش شهروندان و کاهش بار ترافیکی مرکز شهر تا ۵۰ درصد نیز خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پارس آباد امروز صبح ( شنبه) با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد، دادستان ، فرمانده نیروی انتظامی معاون عمرانی فرماندار و مدیران دستگاههای مرتبط با این نشست در محل فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم از تکمیل رفوژ بلوار اجیرلو و محله عربلو و ایثارگران تا ورودی شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همزمان با تکمیل رفوژ جاده ورودی شهر از سمت اجیرلو، نصب دوربین های مدار بسته و ترافیک شهری و خودروی ثبت ترافیک نیز اجالتا نصب خواهد شد تا شاهد کاهش بار ترافیکی مرکز شهر در ساعات پیک ترافیک باشیم.

علایی با ذکر نکاتی در خصوص موضوع نصب تندیس شهریار و حوادث پیرامون آن از نامگذاری میدان آزادی(اجیرلو) به نام فلکه شهریار خبر داد و گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به انتشار مطالبی غیر واقع نموده و از حوادث و اتفاقات روز بهره برداری سوء میکنند،که این کار غیر اخلاقی و غیر قانونی است و این نقل و انتقلالات به پیشنهاد فرماندار و در راستای ارزش گذاری به نام و آوازه استاد شهریار شاعر بلند آوازه و هم زبان این مرز و بوم صورت گرفته است و هیچ ربطی به سایر موضوعات ندارد.

وی به لزوم نصب سرعت گیر در برخی از نکات حادثه خیز شهر اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه فصل آسفالت ریزی تمام شده است،شهرداری میتواند با استفاده از آسفالت سرد اقدام به نصب سرعت گیر نماید تا خللی در کیفیت آسفالت پیش نیاید.

فرماندار پارس آباد ایجاد پارک سوار را بهترین گزینه برای کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد و عبور و مرور شهروندان دانست و تصریح کرد: ایجاد  پارک سوار برای سهولت در رفت و آمد شده و موجب تامین امنیت و آرامش شهروندان و کاهش بار ترافیکی مرکز شهر تا ۵۰ درصد نیز خواهد شد.

وی از کاهش تصادفات در طول ۸ ماهه گذشته خبر داد و تاکید کرد: با استقرار ۱۲ تیم گشت و کنترل و نظارت جاده ای  با کاهش محسوس ۱۷ درصدی تصادفات در طول ۳ ماهه مواجه بوده ایم که این آمار مربوط به ۳۴۰ کیلومتر جاده ایست که در حوزه استحفاظی شهرستان پارس آباد واقع شده است.

علایی تصریح کرد: ۳۲ کانال آب منتهی به مسیر اردبیل-پارس آباد در طول این جاده شناسایی شده است،که از این تعداد ۱۲ کانال دارای وضعیت خطرناک بوده و نیازمند ایمن سازی و اقدامات پیشگیرنده می باشد که هر چه سریعتر نسبت به ایمن سازی آنها باید اقدام شود.

در این جلسه همچنین امین رنجبر دادستان پارس آباد نیز به تشریح مواضع خود پرداخت و افزود: با توجه به شکایت خیل زیادی از عموم مردم شهرستان پارس آباد نسبت به ایجاد مزاحمت های دستفروشان و وانت های سیار و راکد در تقاطع میادین و چهارراه ها و خیابانهای پر تردد شهر،شایسته است هر چه سریعتر نسبت به ساماندهی و جمع آوری آنها توسط دستگاهای ذی ربط اقدام عاجلی صورت گیرد،در غیر اینصورت چنانچه این مزاحمت ها استمرار یافته،و اصرار شود،با توجه به وظیفه ذاتی و قانونی بعنوان مدعی العموم نسبت به جمع آوری و هدایت این خودروها به پارکینگ اقدام لازم معمول خواهد شد.

رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1372
  • بازدید دیروز: 2296
  • کل بازدیدها: 4953455
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي