14:22:34 - دوشنبه 11 دسامبر 2017
فرماندار شهرستان پارس آباد:
جلسه معارفه رحمت انوری آذر بعنوان شهردار پارس آباد روز چهارشنبه با حضور استاندار اردبیل برگزار میشود
به گفته دکتر صمدی فرماندار شهرستان پارس اباد مغان، جلسه معارفه رحمت انوری آذر شهردار منتخب پارس آباد،پیش از ظهر روز چهارشنبه با حضور بهنام جو استاندار اردبیل در سالن اجتماعات فرمانداری پارس اباد برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ جلسه معارفه رحمت انوری آذر که پیش از این از سوی شورای شهر پارس آباد بعنوان شهردار منتخب این شهر انتخاب شده بود،روز چهارشنبه با حضور استاندار استان اردبیل در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اعلام این خبر افزود:جلسه معارفه شهردار پارس آباد که پیش از این بدلیل بررسی مراحل اداری و قانونی به اطاله کشیده شده بود،مورد تایید قرار گرفته و روز چهارشنبه با حضور استاندار اردبیل معارفه خواهد شد.

رحمت انوری آذر در سومین دوره شورای اسلامی شهرستان مشگین شهر وارد گود رقابت انتخاباتی شورای اسلامی شهر شد ودر رقابتی بسیار نزدیک با سایر رقبا از کسب کرسی شورا باز ماند،این اولین حضور وی در چنین رقابت هایی بود که همین باعث شد مردم ایشان را به عنوان جوانترین کاندید سومین دوره شورای اسلامی شهرستان مشگین شهر معرفی کنند که در اولین حضور خود رای بسیار بالایی را به خود کسب کرد.

انوری آذر نزدیک به ۳ سال به عنوان شهردار مشگین شهر فعالیت کرد،وی در طول خدمت خود نسبت به ایجاد فضای سبز،پازل بندی معابر عمومی،ایجاد پارک مهر در کنار مسکن مهر و برخی کارهای عمرانی دیگر دست زد.

وی پس از انتخاب از سوی شورای شهر پارس آباد طی مصاحبه ای از پتانسیل بالای این شهرستان که قابل قیاس با هیچکدام از شهرهای استان نیست سخن گفته و تصریح کرده”: طی دو برنامه کوتاه مدت و بلندمدت برنامه های خود را در شهرداری پارس اباد معطوف خواهم کرد که در بحث کوتاه مدت تنظیف و دفع زباله های شهری از اولویت های ویژه خواهد بود.

شهردار منتخب پارس آباد همچنین گفته: آبرویم را در طبق اخلاص گذاشته ام تا به شهرم پارس آباد خدمت کنم تا شرمنده مردم محترم و اعضای شورای شهر نشوم مضاف بر اینکه در تدوین برنامه بلندمدت نیز در جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی با همکاری فرماندار محترم و دستگاههای دخیل تلاش خواهم کرد.

انوری آذر متولد ۱۳۵۰ و دارای مدرک تحصیلی عالیه فوق لیسانس در رشته عمران است که دبیری آموزش و پرورش با ۲۱ سال سابقه،شهردار سابق مشگین شهر و عضو هیئت مدیره شهر جدید اندیشه و خیرین مدرسه ساز را نیز در کارنامه دارد.

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3161
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4802776
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي