13:32:05 - دوشنبه 4 دسامبر 2017
با حضور فرماندار پارس‌آباد،
جلسه معارفه شهردار اسلام‌آباد مغان برگزار شد
با حضور فرماندار و معاون امور شهری و شوراهای اسلامی استاندار، شهردار اسلام‌آباد مغان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، ظهر امروز با حضور فرماندار پارس‌آباد، معاون مدیرکل امورشهری و شوراهای اسلامی استانداری، بخشدار اسلام‌آباد و جمعی از مسؤولان و معتمدان و شورای اسلامی‌شهر اسلام‌آباد، ضمن تقدیر از زحمات شهردار پیشین و نیز سرپرست شهرداری، جعفر اطاعتی به عنوان شهردار اسلام‌آباد معرفی شد.

دراین مراسم  فرماندار پارس‌آباد با ذکر پتانسیل‌های موجود، با تأکید بر کاهش وابستگی شهرداری‌ها به اعتبارات دولتی، خواستار توسعه شهر با جذب سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت شهروندان شد.

صمدی افزود: اسلام‌آباد با توجه به قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی موقعیت جغرافیاییخوبی دارد و به دلیل برخورداری از استعداد گردشگری می‌تواند در صورت آماده بودن زیرساخت‌ها به یکی از شهرهای گردشگرپذیر منطقه تبدیل شود.

در این مراسم معاون مدیرکل امورشهری و شوراهای اسلامی استانداری نیز از کمک ۹۰۰ میلیونی دولت به شهرداری اسلام‌آباد خبر داد و تصریح کرد: متأسفانه درآمد شهرداری اسلام‌آباد نسبت به بودجه‌ای که دولت در اختیار این شهرداری قرار داده، بسیار کم است که امیدواریم شهردار جدید نسبت به درآمدزایی برای شهر تلاش بیشتری داشته باشد.

لاهوتی‌فر ادامه داد: همچنین از شهردار جدید اسلام‌آباد انتظار می‌رود به دلیل اینکه استان اردبیل در پهنه زلزله قرار گرفته است در بحث ساخت و ساز به رعایت اصول مهندسی اهمیت مضاعفی معطوف دارد.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم ساختمان جدید شهرداری اسلام‌آباد نیز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهر اسلام آباد در شمال استان اردبیل، غرب پارس‌آباد مغان  و  در کیلومتر ۲۰ جاده پارس‌آباد- اصلاندوز در حاشیه رود ارس واقع شده است.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3026
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4802641
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي