18:52:40 - یکشنبه 4 سپتامبر 2016
جلسه هم اندیشی اصحاب هنر و رسانه در پارساباد برگزار شد
اولین جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی و هنری پس از انتصاب رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارساباد امروز یکشنبه با حضور مسئولین و کارشناسان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

photo_2016-09-04_18-50-27

به گزارش ارس رسا اولین جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی و هنری پس از انتصاب رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارساباد امروز یکشنبه با حضور مسئولین و کارشناسان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

در این جلسه که با هدف هم‌اندیشی در زمینه ایجاد ارتباطی بیش از پیش موثر و کارآمد میان فعالان فرهنگی و هنری و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارساباد برگزار شد ، آقایان دکتر موسوی و اسکندری از مسئولان و کارشناسان اداره ارشاد اسلامی استان به همراه غریب منوچهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارساباد و جمعی از اصحاب خبر و رسانه و فعالان کانونهای فرهنگی و تبلیغاتی حضور داشتند که به بررسی مسائل و مشکلات پیش روی این دو قشر فرهنگی در شهرستان پارساباد پرداخته و مورد بحث و بررسی قرار دادند.

غریب منوچهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارساباد در ابتدا ضمن خوشامدگویی به حضار از حضور میهمانان و کارشناسان استان تقدیر و تشکر کرده و اظهار امیدواری کردند با همت و تلاش مضاعف و با همکاری و همیاری میان مسئولان استانی و شهرستانی ، مشکلات این دو قشر زحمتکش مرتفع شود.

دکتر موسوی نیز با ابراز خرسندی از انتصاب منوچهری به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارساباد اظهار داشتند، خوشحالم که مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارساباد به فردی از جنس فرهنگ و هنر که سالها در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری فعالیت داشته و اشرافیت کامل به مسائل مختلف فرهنگی و هنری دارند به این سمت برگزیده شده اند.

وی گفت: پارساباد به لحاظ هنری دارای استعدادها و ظرفیت های بالاقوه ای است که به جرات میتوان گفت حتی این ظرفیت از مرکز استان نیز فراتر است.

موسوی با اشاره به توانمندی و شایستگی هایی اقای منوچهری که سالها به عنوان یکی از فعالان بخش فرهنگی و هنری شهرستان پارساباد و استان اردبیل در زمینه ای مختلف حضوری فعال داشته اند اظهار امیدواری کرد که مشکلات در این بخش در کمترین زمان ممکن تسریع یافته و گلایه ها و کمبودها به حداقل خواهد رسید.

وی ضمن پاسخ به سوالات برخی خبرنگاران در خصوص مشکلات اصحاب رسانه، از فعالیت های منظم و منسجم این قشر در شهرستان پارساباد تقدیر کردند.

اسکندری کارشناس و مسئول کانونهای فرهنگی و تبلیغاتی استان نیز ضمن پاسخ به تمامی سوالات و مشکلات فعالان کانونهای فرهنگی و تبلیغاتی شهرستان پارساباد گفت: بخشی از مشکلاتی که از سوی دوستان مطرح شد نیازمند تعامل و هماهنگی میان ادارات و نهادهای هر شهرستان است و باید در خود آن شهرستان حل و فصل شود و نیازی به مراجعه یا مکاتبه با مرکز استان نیست و باید با تعامل میان دستگاهها مرتفع شود.

در ادامه این جلسه که ساعاتی به طول انجامید هر یک از حضار در جلسه به بیان نظرات و دیدگاهها و مشکلات بخش خود پرداختند و پیشنهادات لازم را ارائه نمودند.

photo_2016-09-04_18-50-30

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1152
  • بازدید دیروز: 2356
  • کل بازدیدها: 4974210
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي