17:51:01 - شنبه 11 آگوست 2018
امام جمعه جعفرآباد خطاب به نماینده پارس‌آباد در مجلس:
حرکت شما خیانت به خون هزاران شهید مدافع حرم است
امام جمعه جعفرآباد گفت: آقای نماینده این حرکت شما خیانت به خون هزاران شهید مدافع حرم است، به جای تشکر از سردار سلیمانی که به رییس‌جمهور کشورمان عزت داد این برخورد شما، شایسته این رزمنده مجاهد نیست و باید از مردم مغان عذرخواهی کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد جواد باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت حضرت امام جواد(ع) و بیان فضائل و مقام والای ایشان، اظهار داشت: امامت آن حضرت در سن کودکی از معجزات الهی و هم ردیف با نوبت حضرت یحیی پیامبر است و آن امام همام در جوانی دارای چنان مقام علمی بود که همه دانشمندان زمان در برابر ایشان سر تعظیم فرود آورده بودند.

وی با اشاره به ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک گفت: گاهی احداث پروژه‌های عظیم مانند ضرب‌المثل «سنگ بزرگ علامت نزدن است» و هیچگاه نتیجه نمی‌دهد ولی با ایجاد کارگاه‌ها و کارخانه‌های کوچک تولیدی می‌توان به ایجاد اشتغال و گردش سرمایه‌ها کمک کرد.

 باقری سرمایه‌داران منطقه مغان را به احداث کارخانه‌های کوچک صنایع تبدیلی و ایجاد ارزش افزوده بر محصولات منطقه تشویق کرد.

وی ضمن تقدیر از حرکت قوه‌قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی از تلاش دولت و بانک مرکزی در کنترل قیمت ارز و التهاب بازار نیز تشکر کرد و ضمن دعوت مردم به صبر و آرامش گفت: مهار گرانی و تورم و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی خواسته همه مردم است و مسؤولان و دولتمردان هر چه سریعتر و با کنار گذاشتن تعارفات و ملاحظات افراد با اخلال‌گران بازار برخورد جدی نمایند.

امام جمعه جعفرآباد ضمن انتقاد از نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در امضا کردن نامه‌ای که خواستار عدم اجازه اظهار نظر به شخصیت‌های نظامی و غیرنظامی در خصوص مسائل کشور بخصوص یاوه‌گویی‌های ترامپ شده بود، گفت: آقای نماینده این حرکت شما خیانت به خون هزاران شهید مدافع حرم است، به جای تشکر از سردار سلیمانی که به رییس‌جمهور کشورمان عزت داد این برخورد شما، شایسته این رزمنده مجاهد نیست و باید از مردم مغان عذرخواهی کنید.

وی با اشاره به سفر روز گذشته وزیر راه و شهرسازی به منطقه مغان و تقدیر از پیگیری‌های مسؤولان استانی و شهرستانی گفت: امیدوارم این سفر یک سفر نمایشی نباشد و وزیر محترم، وضعیت راه‌ها و جاده‌های استان و منطقه را از نزدیک دیده باشد و باید خروجی این سفر اصلاح وضعیت راه‌ها و بخصوص جاده ترانزیتی جعفرآباد باشد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1621
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4949006
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي