10:36:51 - یکشنبه 23 جولای 2017
افتخاری دیگر برای فرزندان مغان:
حسین منفرد موفق به کسب رکورد علمی جدید در دانشگاه علوم تحقیقات تهران شد
حسین منفرد دانشجوی سال آخر دکتری رشته ریاضی نالیز از دانشگاه علوم تحقیقات تهران که جزو دانشگاههای برتر کشور میباشد،هفته پیش با ارائه رساله دکتری خود در جمع اساتید برتر این دانشگاه موجب حیرت و شگفتی حضار حاضر در این جلسه شد.

به گزارش ارس رسا ؛ حسین منفرد دانشجوی سال آخر دکتری رشته ریاضی آنالیز از دانشگاه علوم تحقیقات تهران که جزو دانشگاههای برتر کشور میباشد،هفته گذشته با ارائه رساله دکتری خود در جمع اساتید برتر این دانشگاه موجب حیرت و شگفتی حضار حاضر در این جلسه شد.

این نخبه ممتاز که همواره در طول دوره تحصیل جزو دانش آموزان و دانشجویان برتر کشور بوده است پس از گذراندن دوره راهنمایی و دبیرستان در مدارس نمونه دولتی با شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه تک رقمی  وارد دانشگاه سراسری اصفهان شد و با عالی ترین نمره از این دانشگاه فارغ التحصیل گردید.

وی هفته گذشته با ارائه رساله دکتری خود در دانشگاه علوم تحقیقات تهران با کسب عالی ترین رتبه که در تاریخ این دانشگاه بی سابقه میباشد، موفق به دفاع از رساله دکتری خود شده و مورد تحسین و حیرت اساتید برتر این دانشگاه گردید.

منفرد با ارائه مقالات متعدد از جمله ۷ مقاله ISI و ۴ مقاله در پایگاه اسکوپوس(Scopus) که در مجلات و  ژورنال های علمی و پژوهشی معتبر جهان انتشار یافته است،موفق به کسب این رتبه و متمایز شدن او شده است.

عضو هیئت علمی و معاون دانشگاه آزاد بیله سوار همچنین با ارائه مقالات معتبر در سطوح بالا مورد توجه مراجع علمی  و پژوهشی قرار گرفته و به کنفرانس های متعدد ملی و بین المللی دعوت شده است.

حسین منفرد متعلق به خطه غیور آذربایجان بوده و اهل پارساباد مغان است او هم اکنون ساکن شهر جعفرآباد است.

گردآوری:  رضا امیرپور

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1804
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4949189
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي