12:02:11 - دوشنبه 29 ژانویه 2018
استاندار اردبیل مطرح کرد
حل مسائل و مشکلات عشایر محدوده‌نشین کشت و صنعت مغان/ واگذاری اراضی برای ساکنان محدوده کشت و صنعت مغان تا پایان سال‌جاری
استاندار اردبیل ضمن قول مساعد بر حل مسائل و مشکلات عشایر محدوده کشت و صنعت مغان در آینده نزدیک، از واگذاری اراضی به ساکنان محدوده کشت و صنعت مغان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از خبرگزاری فارس، اکبر بهنام‌جو در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مجتمع کشت و صنعت مغان که با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره   شرکت کشت و صنعت مغان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، شرکت کشت و صنعت مغان را بزرگترین بنگاه اقتصادی شمالغرب کشور دانسته و ضمن تأکید بر نوسازی و توسعه بخش‌های مختلف این شرکت، اظهار کرد: در کنار نوسازی و ایجاد صنایع تکمیلی و تبدیلی و تولید محصولاتی با ارزش افزوده بیشتر باید برای بازاریابی داخلی و خارجی و صادرات محصولات این شرکت نیز گام‌های اساسی برداشته شود.

وی بر حل مسائل و مشکلات عشایر محدوده‌نشین شرکت کشت و صنعت مغان در آینده‌ای نزدیک قول مساعد داده و ضمن دستور نقشه‌برداری از آخرین وضعیت اراضی مورد نظر و تشکیل جلسه و کارگروه عشایر استان و شهرستان برای حل این موضع از هفته آینده، ابراز امیدواری کرد واگذاری اراضی برای ساکنان محدوده کشت و صنعت مغان تا پایان سال‌جاری عملیاتی خواهد شد.

استاندار اردبیل با اشاره به افزایش تولید شکر در کارخانه قند مغان، ضمن تأکید بر حل مشکلات چغندرکاران و  پرداخت سریع مطالبات آنان، گفت: افزایش ۲۵ درصدی تولید شکر در این کارخانه مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل شرکت در راستای اقتصاد مقاومتی است.

در این جلسه حجت‌الاسلام رشادی امام جمعه پارس‌آباد نیز با بیان اینکه حیات منطقه به استواری کشت و صنعت مغان وابسته است خواستار رونق صادرات، توسعه زیرساخت‌ها و استفاده از کارشناسان مجرب بومی در این شرکت شد

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3187
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4802802
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي