12:47:38 - پنج‌شنبه 18 ژوئن 2020
حمایت عباس جهانگیرزاده از مدیران و نیروهای بومی شایسته و خلاق در منطقه
حمایت آشکار نماینده پارس آباد در مجلس از نیروهای بومی مصداق بارز شایسته سالاری در منطقه است که می تواند به توسعه بیش از پیش منطقه منجر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ نماینده پارس آباد دیشب در مصاحبه با تلوزیون استانی سبلان حمایت از نیروهای بومی را از اهداف و برنامه های خود دانست و گفت: اجازه نخواهیم داد تا زمانیکه مدیر بومی شایسته در منطقه وجود دارد از نیروهای غیربومی بهره مند شویم.

جهانگیرزاده با اشاره به تحولات موجود در شرکت پارس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نیروهای بومی و متخصص و شایسته در منطقه وجود دارد و تا زمانیکه این امکان هست نباید از نیروهای غیربومی استفاده کنیم.

حمایت آشکار نماینده پارس آباد در مجلس از نیروهای بومی مصداق بارز شایسته سالاری در منطقه است که می تواند به توسعه بیش از پیش منطقه منجر شود.

همین چند روز پیش بود که امام جمعه جوان و با تدبیر پارس آباد در حمایت از سرپرست ساعی و پرتلاش فرماندار شهرستان پارس آباد وی را نتیجه اعتماد و استفاده از نیروی بومی متعهد و مجرب دانست و گفت: یکی از دلایلی که فرماندار شهرستان پارس آباد در انجام وظایف خود تاکنون موفق بوده است،ارق و تعصب وی نسبت به منطقه و بومی بودن او بوده است.

نظر به اینکه انتصاب های اخیر از سوی استاندار خوش فکر نیز متمایل به حمایت از نیروهای بومی رقم خورده است،می توان به همگرایی و تعامل مدیران و مسئولان استان در این برهه حساس امیدوار بود.

امید است تعامل و همگرایی مدیران و مسئولان منطقه در این برهه از زمان در نهایت به خیر و صلاح منطقه تمام شده و توسعه شهرستان پارس آباد را رقم بزند.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 528
  • بازدید دیروز: 2060
  • کل بازدیدها: 4961091
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي