13:33:29 - یکشنبه 23 اکتبر 2016
خدابنده: با ضرب و شتم مدیر مدرسه دانش آموز آذربایجانی به کما رفت
ضرب وشتم مدیر مدرسه باعث به کمارفتن دانش آموز آذربایجانی در روستای توزلو شهرستان خدابنده در استان زنجان شد.

ضرب وشتم مدیر مدرسه باعث به کمارفتن دانش آموز آذربایجانی در روستای توزلو شهرستان خدابنده در استان زنجان شد.
سایت خبری موج رسا، روز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ نوشت: ضرب و شتم “نصیحتگو” مدیر مدرسه، باعث به کما رفتن حسن سلیمانی دانش آموز یتیم در روستای توزلو شهرستان خدابنده شد و دانش آموز مذکور در بیمارستان بستری شده و همچنان حال مساعدی ندارد و اقدامات قضایی هم انجام شده است.

به گفته هم کلاسی های حسن سلیمانی، وی در صف با دوست خود صحبت می کند که این کار باعث عصبانیت مدیر مدرسه می شود به طوری که با شیلنگ به جان دانش آموز می افتد.

مدیر مدرسه چنان ضربه ای به سلیمانی می زند که بیش ازبیست دقیقه به کما می رود و وی باتلاش معلمان دیگر به هوش آمده و تا موقع تعطیل شدن مدرسه، در دفتر مدرسه مورد مراقبت قرار می گیرد.

بعد از تعطیل شدن مدرسه، دانش آموز توسط برادر مدیر به خانه برده می شود و خانواده از ترس موضوع ضرب وشتم را مخفی می کند ولی شامگاه دوباره حال حسن وخیم می شود و وی را سریعا به بیمارستان امیر المومنین خدابنده منتقل می کنند که با تایید پزشک معالج مبنی برضربه وارده، پلیس ۱۱۰جهت بررسی و صورتجلسه به بیمارستان احضار و پزشکی قانونی نیز درجریان امر قرار می گیرد.

خبرگزاری ایسنا نیز در اینباره نوشت: “ضرب و شتم دانش‌آموز روستای توزلو از توابع شهرستان خدابنده توسط مدیر مدرسه و به کما رفتن و بستری شدن این دانش‌آموز در تنها بیمارستان این شهرستان مورد تایید بیمارستان و پزشکی‌قانونی این منطقه قرار گرفته است.”

با اینحال مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در گفت و گو با ایسنا، این ماجرا را تکذیب نمود و گفت: “خبر ضرب و شتم دانش‌آموز خدابنده‌ای به نام حسن سلیمانی که پس از نشر در یک خبرگزاری سریعا در فضای مجازی منتشر شد، آن طور که از منابع آگاه پرس و جو شده، شایعه‌ای بیش نبوده است.”

وی تصریح کرد: “اگر هم ضرب و شتمی صورت گرفته باشد تا این حد و با این شدت نخواهد بود. همچنین مدیر مدرسه مورد خطاب در خبر، معلمی است با ۲۸سال سابقه کار در نظام آموزش و پرورش و خدمت مقدس معلمی که از خصوصیات اخلاقی خوبی نیز برخوردار بوده و تاکنون به هیچ وجه مشکوک به سابقه نبوده است. همچنین از آنجایی که این مدرسه در شیفت صبح دایر بوده است، وقوع چنین اتفاقی (ضرب و شتم) با شیلنگ، آن‌هم در بین همه دانش‌آموزان در سر صف مدرسه، بسیار بعید به نظر می‌رسد.”

به گزارش ایسنا، از آنجایی که روستای توزلو از توابع بزینه‌رود شهرستان خدابنده است، صحت و سقم این خبر از مدیر آموزش و پرورش این بخش نیز مورد سئوال قرار گرفت اما وی از پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا، امتناع کرد.

مقام‌های قضایی استان زنجان و شهرستان خدابنده هنوز در اینباره اظهارنظری نکرده اند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1884
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4949269
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي