0:41:28 - شنبه 10 فوریه 2018
در پاسخ به داستان سُرایی یک عنصر بی نام و نشان و دایه های مهربانتر از مادر
بر هیچ کسی پوشی نیست که اصحاب رسانه بعنوان نمایندگان افکار عمومی رسالت خطیر اطلاع رسانی و نقد و تحلیل مسائل جامعه و استماع آن توسط مسئولان کشور را بر عهده دارند لذا نیاز به اخذ دستور و رفتن بر زیر چتر حمایت کسی را ندارند و اصولا بخش اعظمی از توسعه جوامع با طرح مطالبات و خواسته های اصحاب رسانه محقق میشود.

(پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا – رضا امیرپور)

قبل از اینکه به پارادوکس ها و این کیست آن کیست های کلیشه ای آکنده از تخیلات و تراوشات ذهنی این عناصر و مشاوران خودخوانده پاسخ دهم، لازم دانستم به موضوعی آشکار در این داستان اشاره کنم. اینکه در آغاز سخن دم از اخلاق گرایی و اخلاق مداری بزنیم و اوسط و پایان آن را با حب و بغض ها و کینه توزی های برجای مانده از فرصت سوزی ها و زخم زبان های ناشی از بی برنامگی و عدم موفقیت بهانه قرار داده و هر اراجیفی را بر زبان جاری و ساری نماییم،نشانگرتظاهر به اخلاق مداری و بی بند و باری است که در تمامی مراحل داستان مزبور مشهود است و فقدان اصالت و نجابت نیک انسانی نیز هم.
‌در حالیکه نماینده خود سخنگوی ملت است و نیاز به تریبون و موکلان خود خوانده ندارد و شایسته است هر کسی از ظن مُخیله خود داستان سُرایی نماید.باری به هر روی قضاوت را به مردم و مخاطبان عزیز میسپاریم و وجدان ها را به محکمه عدالت جویی و دادگری فرا میخوانیم.

و اما بعد…

چند هفته پیش بود که مطلبی را بنا به رسالت حرفه ای خویش در کانال و پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا خطاب به مدیران و مسئولان علی الخصوص نمایندگان محترم مجلس نگاشته و بر لزوم توجه به حواشی و استقلال رای و حفظ و تحکیم اصالت و شان نمایندگی که برگرفته از عزم و اراده ملت است،درج کردم اما نه تنها این سخنان سبب تلخکامی برخی مریدان سیاسان شده بلکه کج فهمی و عدم استرضاء و درک سلبی دایه های مهربان تر از مادر و تراویدن تخیلات ذهنی آنان را نیز سبب گشته؛که فی البداهه برخلاف چنین مخاطبان مجهول الهویه بدلیل عدم گنجایش چنین تخیلاتی در قاموس فکری ما،ضمن رد چنین استدلالات انشقاق محور،و آرزو براصلاح چنین تخیلات روان پریشانه، تنها به جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را در باب عملکرد مدیران و مسئولان تشریح می نمایم.

اولا نماینده مسئولیت تقنینی و نظارتی دارد نه مسئولیت اجرایی ! بنابراین هر کاری در هر منطقه و در هر سطحی که توسط وزارتخانه ها و ادارات ، نهادها و دستگاههای اجرایی انجام می شود توسط دولت و بالتبع فرماندار بعنوان نماینده دولت در شهرستان صورت می گیرد.
ثانیا درست است که پیگیریهای ائمه جمعه ، نمایندگان ، استاندار و معاونین ایشان و مسئولین استانی و شهرستانی هر کدام به سهم خویش در اقدامات و فعالیتهای انجام شده مفید و موثر هستند ولی در این میان معمولا عملکرد نمایندگان مجلس نه با کارهای انجام شده استانی و شهرستانی! بلکه با ردیف های اعتباری ملی که در طول سالهای نمایندگی خود در بودجه مصوب مجلس برای منطقه اخذ می نمایند، ارائه می گردد. همچنانکه در سنوات گذشته برخی ردیف های ملی مانند تصفیه خانه فاضلاب که از سال ۹۱، بیمارستان از سال ۸۷، بهسازی راه ارتباطی بیله سوار- پارس آباد- سربند- جلفا از سال ۸۵ اخذ گردیده و تا اتمام کامل این طرحها نیز کماکان ادامه خواهند داشت و این بسیارمهم و حیاتیست چون هر ردیف اعتباری ملی که در لایحه بودجه به نام این شهرستان باز شود تا اتمام کامل آن پروژه پایدار خواهد بود !!
انشالله که با تلاش و همکاری مجموعه مسئولین شهرستان و استان و نماینده مجلس شاهدایجاد ردیفهای ملی مورد نیاز و تامین اعتبار اجرایی لازم خصوصا برای چهاربانده کردن محور ارتباطی و راه آهن پارس آباد- اردبیل در این دوره باشیم و با اعلام رسمی شماره طبقه بندی ردیف ملی اجرایی در بودجه مصوب مجلس باعث خوشحالی عملی مردم منطقه گردیده و شعارهای چندین ساله نه در حد حرف بلکه در عمل محقق گردند!
لذا امیدداریم زین پس مشاوران خود خوانده و دایه های مهربانتراز مادر بجای فرافکنی و فرار از زیر بار مسئولیت ها با اطلاعات کامل به ردیف های بودجه ای که توسط مریدانشان اخذ گردیده اشاره داشته باشند.

بر هیچ کسی پوشی نیست که اصحاب رسانه بعنوان نمایندگان افکار عمومی رسالت خطیر اطلاع رسانی و نقد و تحلیل مسائل جامعه و استماع آن توسط مسئولان کشور را بر عهده دارند لذا نیاز به اخذ دستور و رفتن بر زیر چتر حمایت کسی را ندارند و اصولا بخش اعظمی از توسعه جوامع با طرح مطالبات و خواسته های اصحاب رسانه محقق میشود.
بر حقیر و شهروندان و مردم عزیز جای سوال و ابهام است که شما چه سمتی در دم و دستگاه مراد خویش دارید و بر اساس کدام رسالت و سناریو نقش مریدی ایفا میکنید؟

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 5285
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804900
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي