18:49:46 - پنج‌شنبه 4 آگوست 2016
فرماندار شهرستان پارس آباد:
دستگاه های اجرایی در تجلیل از خبرنگاران جزیره‌ای عمل نکنند
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: دستگاه‌های اجرایی در راستای انگیزه دادن به خبرنگاران در روز خبرنگار از جزیره ای عمل کردن پرهیز و تجلیلی در شان آنان برگزار کنند.

به گزارش ارس رسا ؛ اکبر صمدی در جلسه برنامه ریزی مراسم روز خبرنگار در این شهرستان، اظهار کرد: کار خبرنگار کاری سازنده می باشد که می تواند با انعکاس اخبار و بیان واقعیات و فعالیت های دستگاهها و ارگانها، بصیرت و آگاهی را در بین مردم بالا ببرد.

وی با بیان اینکه ۱۷ مردادماه بهانه ای برای بزرگداشت اصحاب قلم و رسانه است که به نام شهیدمحمود صارمی نامگذاری شده، گفت: به همین مناسبت هر سال در جهت گرامی داشت یاد و خاطره این شهید و روز خبرنگار، در راستای انگیزه دادن به خبرنگاران مراسم تجلیل از آنان در فرمانداری برگزار می شود.

 655

فرماندار پارس آباد برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران را دلگرمی دادن به شغل آنان در حرفه خبرنگاری دانست و از دستگاه های اجرایی شهرستان خواست در تجلیل از خبرنگاران از جزیره ای عمل کردن پرهیز و با هماهنگی در مراسم ۱۷ مرداد عمل کنند.

صمدی نقش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر اطلاع رسانی اهالی اهل قلم نباشد عملکرد دستگاه ها و ظرفیت منطقه در جهت آگاه‌سازی افکارعمومی منعکس نمی شود.

منبع : آران مغان

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1941
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4949326
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي