19:23:28 - جمعه 12 آگوست 2016
دکتر پورعزیز مدیرکل پزشکی قانونی شد
درآیینی با تجلیل از خدمات هشت ساله دکتر بهزاد ولیزاده ، دکتر حامد پورعزیز به عنوان سرپرست جدید اداره کل پزشکی قانونی استان اردبیل معرفی شد.

ارس رسا : قائم مقام سازمان پزشکی قانونی در این آیین گفت : سالانه پنج میلیون و ۲۰۰ هزار نظر کارشناسی پزشکی قانونی از این مجموعه ارایه می شود.

20680_15566

دکتر عبدالرزاق برزگر با بیان اینکه اگر پزشکی قانونی کار خود را به درستی انجام ندهد ممکن است سبب ضایع شدن حقوق برخی از افراد شود، افزود: کار پزشکی قانونی بررسی و کشف جرم در مراحل و شرایط مختلف است و اگر این سازمان کار خود را به درستی انجام دهد می تواند در سهولت روند کارهای قضایی و اجرای عدالت موثر واقع شود.
او با بیان اینکه دادگستری ، پزشکی قانونی و قوه قضاییه سازمان هایی هستند که به احقاق حقوق مردم کمک می کنند اظهار کرد: با وجود اینکه این سازمان از نظر کمبود امکانات با مشکلات بسیاری مواجه است ولی خدمات مطلوبی را با کمک کارکنان خدوم و مدیران خود به مردم انجام می دهد.
او افزود: در پزشکی قانونی ادعای قضاوت نداریم اما کارهای کارشناسی و پزشکی بسیار مهمی انجام می دهیم که در بسیاری از موارد مبنای قضاوت و تعیین جرم قرار می گیرد.
قائم مقام سازمان پزشکی قانونی بیان کرد: در ۳۵۰ مرکز از مراکز سازمان پزشکی قانونی کشور خدمات ارائه می شود و در تک تک این مراکز سعی شده که از تجهیزات به روز استفاده شود که استان اردبیل در این بین شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده است.
وی افزود: مشکلات و کمبودهایی نیز وجود دارد که با وجود آن هیچ شکایتی مبنی بر کوتاهی در عملکرد و نارضایتی مردم از این اداره تاکنون وجود نداشته و ادامه این روند نیازمند حمایت مسوولان استانی از این مجموعه خدوم است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی پزشکی قانونی اردبیل ،دکتر برزگر تصریح کرد: پزشکی قانونی با وجود اینکه سازمانی کوچک است مسئولیت و کارهای بسیاربزرگی را بر عهده دارد و با جان ، آبرو و حقوق مردم در ارتباط است به همین دلیل نیز لازم است زیر ساخت های لازم مرتبط با این سازمان تقویت شده و توجه بیشتری به آن شود.
وی گفت: با توجه به نوع مراجعان پزشکی قانونی که معمولا افراد خاصی هستند و از نظر روحی و جسمی آسیب هایی دارند ولی با این حال و با توجه به کمبود نیروی انسانی موجود تمام ادارات سازمان پزشکی قانونی کشور طرح تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار داده اند./ایرنا

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1874
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4949259
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي