12:07:58 - شنبه 1 جولای 2017
دیدار شهردار تبریز با مقامات جمهوری تاتارستان
مذاکرات هیئت آذربایجان شرقی با مقامات جمهوری تاتارستان در زمینه گسترش روزافزون همکاری های صنعتی و بازرگانی و با امضای توافق نامه ای میان مقامات دو کشور دیروز جمعه نهم تیرماه انجام شد.

 

به گزارش ارس رسا ؛ دیروز جمعه ٩ تیرماه٩۶، مذاکرات هیات آذربایجان شرقی با حضور شهردار تبریز با هیات تاتارستان به ریاست معاون نخست وزیر و وزیر صنایع و تجارت این جمهوری در شهر قازان برگزار شد.

در این مذاکرات، زمینه ها و راهکارهای گسترش مناسبات استانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و محور اصلی گسترش روزافزون همکاری های صنعتی و بازرگانی بود.

کریموف وزیر صنایع تاتارستان با مهم خواندن اجرای برنامه های توسعه همکاری ها گفت: خواهان ارتقای سطح روابط با استان آذربایجان شرقی در همه بخش ها هستیم.

وی اظهار کرد: توانمندی های جمهوری تاتارستان در بخش پتروشیمی، ساخت کامیون، کشتی و هواپیما و همچنین گردشگری از زمینه های همکاری محسوب می شود که باید از آنها بهره گرفت.

نجفی و هیات همراه روز پنجشنبه نیز با ایلسور متشین شهردار قازان دیدار و در باره راهکارهای گسترش همکاری ها بین دو شهر در بخش های مختلف مذاکره کرد.

همچنین با امضای توافق بین دو شهردار، نام «تبریز» و «قازان» به صورت متقابل بر دو بوستان در هر شهر گذاشته می شود که در چارچوب توافق خواهر خواندگی انجام خواهد شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1235
  • بازدید دیروز: 2118
  • کل بازدیدها: 5007343
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي