13:12:38 - دوشنبه 6 ژانویه 2020
راهپیمایی مردم پارس آباد در محکومیت ترور سردار سلیمانی
مردم شهرستان پارس آباد در محکومیت ترور «سردار سلیمانی» تظاهرات گسترده ای را برگزار کردند.

مردم شهرستان پارس آباد در حالی که حزن و اندوه خود را از شهادت سردار سپهبد پاسدار شهید قاسم سلیمانی، ابراز می‌کردند، انزجارشان را از آمریکا و اسرائیل اعلام و بر تداوم مسیر مقاومت و ایستادگی تاکید کردند.

مردم شهرستان پارس آباد در جریان این تظاهرات با سر دادن شعارهایی علیه آمریکا، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی، ترور سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همرزمانشان را محکوم کردند.

در میان راهپیمایان زنان و مردانی  دیده می شدند که با چشمانی اشکبار مسیر راهپیمایی را طی می کردند و حتی از بلند بودن و شنیده شدن صدای شیون خود باکی نداشتند.

سردار قاسم سلیمانی به سبب نقش برجسته و نخستی که در مبارزه با داعش در خاورمیانه داشت در میان مردم منطقه به خصوص ایران، عراق و سوریه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است.

حدود ساعت یک بامداد روز جمعه دو خودرو که شهید سلیمانی و «ابو مهدی المهندس» را از فرودگاه بغداد به شهر بغداد انتقال می دادند مورد اصابت حمله موشکی قرار گرفتند و همه سرنشینان که ۸ نفر از همراهان و محافظان شهید المهندس و شهید سلیمانی بودند به شهادت رسیدند.

در پایان این راهپیمایی پرچم امریکا به نشانه اعتراض به خوی وحشیگری و ترور و کشتار مردم بی گناه منطقه از سوی تظاهرکنندگان به آتش کشیده شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 139
  • بازدید دیروز: 2296
  • کل بازدیدها: 4952222
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي