20:31:27 - سه‌شنبه 27 فوریه 2018
فرماندار شهرستان پارس اباد مغان:
راه اندازی دانشکده پرستاری و سلامت سال آینده در پارس آباد
  به گزارش پایگاه اظلاع رسانی ارس رسا ؛ کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پارس اباد ظهر امروز سه شنبه با حضور فرماندار،مدیریت شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای کارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار گردید. فرماندار شهرستان پارس آباد در جمع اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی از

 

به گزارش پایگاه اظلاع رسانی ارس رسا ؛ کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پارس اباد ظهر امروز سه شنبه با حضور فرماندار،مدیریت شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای کارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار گردید.

فرماندار شهرستان پارس آباد در جمع اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی از جدیت بحث نظارت در زمینه بهداشتی و درمانی سخن گفت و اظهار کرد:ماموران و بازرسان بهداشت و درمان باید با جدیت در آستانه سال نو تمامی مراگز و امکنه های غذایی و بهداشتی را مورد بازرسی و ارزیابی قرار داده و با متخلفان به جد بر خورد کنند.

صمدی با بیان اینکه همه مشکلات با تخصیص اعتبار و تزریق بودجه حل نمی شود افزود:برخی مسائل و مشکلات اعم از فرهنگی، اجتماعی و حتی عمرانی نیازمند برنامه ریزی و مدیریت بوده  و باید با هماهنگی و تشریک مساعی میان دستگاههای اجرایی رفع رجوع شود.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی خیابان ستارخان منتهی به بیمارستان جدید التاسیس شهدا باید هر چه سریعتر با تهاتر میان ادارات حل و فصل گردد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد نیز در این مراسم از عدم وجود بیماری آنفولانزای مرغی در این شهرستان سخن گفت و تاکید کرد: هیچگونه بیماری مشکوک به آنفولانزای مرغی در پارس آباد شناسایی یا مشاهده نشده است.

دکتر جعفرپور از شهروندان و عموم مردم خواست در صورت مشاهده یا مرگ و میر مشکوک در پرندگان با فوریتهای  پزشکی بهداشتی به شماره ۱۹۰ تماس حاضل نمایند.

وی از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی از ۱۵ اسفندماه خبرداد و افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی مطابق معمول هرساله در ایام عید برپا و از ۱۵ اسفند به مدت یکماه ادامه خواهد داشت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پارس آباد اظهار داشت: ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان پارس آباد در سال گذشته هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۸ پزشک متخصص، یک پزشک فوق تخصص، ۲۶ پزشک عمومی، ۳ دندانپزشک، صدها پرستار پیراپزشکی در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانهای پارس آباد مشغول به کار هستند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3381
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4802996
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي