13:03:21 - چهارشنبه 15 ژوئن 2016
صادقی مطرح کرد؛
رفع موانع از انتقال دارایی های ایران در پسا برجام/ برجام مانع از فروش نفت به سبک بابک زنجانی شد
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم گفت: اگر برجام نبود نهایتا ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار بشکه نفت را می توانستیم صادر کنیم که آن نیز به شیوه بابک زنجانی انجام می‌شد.

به گزارش ارس رسا،محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص گزارش وزیر امور خارجه در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: وزیر امور خارجه گزارش جامعی را از وضعیت تعهدهای طرف مذاکره ارائه دادند که بسیار خوب بود. البته بعضی از طرف ها به خصوص آمریکایی ها نقض عهدهایی را انجام داده‌اند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم بیان کرد: در کنگره و سنای آمریکا تلاش می شود تا با وضع قوانینی برجام را نقض کنند.

صادقی با بیان اینکه در مجموع گزارش وزیر امور خارجه مثبت بود، ادامه داد: موضوعاتی که در مورد انتقال دارایی ها و بدهی هایی که توسط وزیر خارجه مطرح شد که نشان داد تعداد زیادی از کشورها این مسائل را انجام داده‌اند، در مجموع راضی کننده بود.

وی با اشاره به سخنان ظریف در خصوص اینکه بهبود شرایط اقتصادی فعلی نیز نتیجه برجام است، افزود: این موضوع بدیهی است و اگر برجام نبود نمی توانستیم نفت را به خوبی صادر کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر برجام نبود نهایتا ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار بشکه نفت را می توانستیم صادر کنیم که آن نیز به شیوه بابک زنجانی انجام می‌شد که به فساد اقتصادی و غارت بیت‌المال منجر می شد.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برجام کشور را از لبه پرتگاه نجات داد و اگر برجام نبود در آستانه جنگ قرار داشتیم و از لحاظ اقتصادی در تنگنا قرار می گرفتیم.

وی افزود: البته ملت ایران مقاومت کرد و هراسی نداریم از مقاومت، به تعبیر مقام معظم رهبری انقلابی هستیم و از چیزی هراس نداریم و در برابر توطئه ها می‌ایستیم. البته باید در زمان مشکلات با تدبیر عمل کنیم./

منبع:خانه ملت

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 833
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4950620
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي