20:51:42 - شنبه 22 جولای 2017
زیرمیزیرفتن برخی پزشکان پارس آبادی خجالت آور است/ لزوم تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان
امام جمعه پارس آباد با انتقاد از زیر میزی گرفتن برخی از پزشکان در این شهرستان، خواستار نظارت و رسیدگی سریع نظام پزشکی به تعرفه پزشکان شد .

 

به گزارش  ارس رسا،حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه امروز پارس آباد با اشاره به گلایه کشاورزان پارس آبادی در خصوص عدم پرداخت مطالبات آنها، اظهار کرد: دولت باید در اسرع وقت نسبت به پرداخت مطالبات کشاورزان اقدام کند.

وی با بیان اینکه امسال کشاورزان پارس آبادی محصولات پرباری نسبت به سال قبل برداشت کردند، گفت: مسوولان نباید این شیرینی محصولات کشاورزان را با عدم پرداخت مطالبات آنان تلخ کنند زیرا که کشاورزانی هستند که وام عقب افتاده داشته و توانایی پرداخت وام خود را ندارند، چرا که هنوز پولی از محصولات تحویل داده به دولت را نگرفته اند.

امام جمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به مدیریت یارانه نقدی و رساندن کمک‌های اقتصادی به اقشار کم درآمد، افزود: اینکه برخی از مسوولان، پرداخت یارانه نقدی را مشکل می دانند حرف صحیحی نیست زیرا که خانواده هایی هستند با یارانه نقدی زندگی خود را می گذرانند.

رشادی با اعلام اینکه به جای طرح حذف یارانه نقدی بایستی یارانه ها افزایش یابد، گفت: اگر دولت در پرداخت هزینه های یارانه نقدی با مشکل مواجه است، جلوی پرداخت حقوق های نجومی و نامتعارف را بگیرد نه اینکه اقدام به حذف یارانه نقدی خانواده های کم درآمد کند.

وی در ادامه با انتقاد از دادن مجوز برپایی نمایشگاه مبلمان و لوستر در این شهرستان از سوی مسوولان گفت: همه ساله در این موقع از سال نمایشگاهی از شهرهای دیگر در پارس آباد برپا می شود که امسال نیز نمایشگاه مبلمان و لوستر در این شهر برپا شده است، بایستی به مسوولان گفت وقتی در شهرستان پارس آباد، مبلمان فروش، لوستر فروش و هم لوازم خانگی وجود دارد که با قیمت مناسب در دسترس عموم هستند، دیگر چه لزومی دارد به نمایشگاه های اینچنینی مجوز داده شود.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه بنده مخالف برپایی چنین نمایشگاهی نیستم، گفت: اگر به نمایشگاهی مجوز فعالیت داده می شود بایستی توازن رقابت پذیری رعایت شده و در مقابل به بازاریان و صنف لوازم خانگی شهرستان ما هم اعتماد کرده و مجوز برپایی نمایشگاه داده شود.

رشادی همچنین با انتقاد از زیر میزی گرفتن برخی از پزشکان در این شهرستان، خواستار نظارت و رسیدگی سریع نظام پزشکی به تعرفه پزشکان شد و تصریح کرد: گزارش هایی از دریافت زیرمیزی توسط برخی پزشکان پارس آبادی به دست ما رسیده که شایسته پزشکان این شهرستان نیست.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 131
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4949918
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي