20:22:44 - شنبه 27 مه 2017
سر بریده شده مرد کرمانی به حرف آمد!
مردی را به بیمارستان دکتر رشید فرخی کرمان بردند که قسمت زیرین گلوی او به طرز رقت انگیزی با کارد بریده شده بود و مجروح به زحمت از محل بریدگی گلو نفس می کشید.

به گزارش ارس رسا ، این مرد که همت نام دارد در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه بهبود یافت و زندگی دوباره ای را آغاز کرد.
همسر این مرد که خورشید نام دارد می گفت: دو روز پیش همت برای انجام کاری از خانه بیرون رفت ولی دیگر بازنگشت. در این مدت من و افراد خانواده ام، سراسر قریه جمیل آباد بافت را که در آنجا سکونت داریم جستجو کردیم و بالاخره جسد نیمه جان او را در دامنه کوهی که کنار قریه واقع است پیدا کردیم و به خانه بردیم.
در آن موقع همت بیهوش بود و از محل جراحت گلوی او که به طور وحشتناکی با کارد بریده شده بود خون می ریخت و بیچاره شوهرم به زحمت از محل بریدگی گلو نفس می کشید! پس از چند دقیقه چشم هایش را نیمه باز کرد و با زحمت زیاد گفت: مرا علی و محمد به کوه بردند و به این روزم انداختند! و من می دانستم این دو نفر که زیر دست شوهرم کار می کردند او را به کوه برده و به قصد قتل سرش را بریده اند! بلافاصله همت را با کمک ماموران ژاندارمری بافت به سیرجان بردیم و از آنجا به کرمان انتقال دادیم و خوشبختانه وی در بیمارستان دکتر رشید فرخی تحت جراحی قرار گرفت و معالجه شد. حال این مرد خوب شد و ماموران ۲ مرد دیگر را دستگیر کردند.
منبع: خبرگزاری برنا

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3927
  • بازدید دیروز: 7170
  • کل بازدیدها: 4747809
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي