11:15:28 - چهارشنبه 16 آگوست 2017
فرماندار شهرستان پارس آباد:
سکوت مسوولان در برابر جانفشانی های شهدای مدافع حرم تاسف برانگیز است
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: سکوت مسوولان در برابر رشادت ها و جانفشانی های شهدای مدافع حرم خیانت به خون پاک این عزیزان است.

به گزارش پایگاه خبری ارس رسا ، اکبر صمدی در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد با گرامی داشت یاد وخاطره شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت: شهید حججی که اخیرا در سوریه به شهادت رسید اهل شهر نجف آباد اصفهان بود که شهادت او مایه آبرو و عزت کشور ایران شد.

صمدی بر ضرورت روشنگری و تبیین ارزش کار مدافعان حرم از سوی مسوولان در جلسات و محافل مردمی تاکید کرد و افزود: در حالی امثال شهید حججی ها آسایش و آرامش خانواده و بچه دو ماه اش را گذاشته و هزاران کیلومتر در آنسوی مرزهای کشور از حرم و حریم اهل بیت(ع) محافظت  می کنند، که در مقابل عده ای کج فهم، مسافت نسبتاً طولانی حرم حضرت زینب(س) تا محل شهادت مدافعان حرم را بهانه‌ای قرار داده و دفاع آنان از حرم و حریم اهل بیت(ع) را زیر سؤال ببرند.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه سکوت مسوولان در برابر رشادتها و جانفشانی های مدافعان حرم خیانت است، تصریح کرد: اگر حضور رزمندگان ما در سوریه نبود امروز آتش این جنگ ها به سمت مرزها و داخل کشور ایران کشیده می شد.

صمدی همچنین از عدم فضاسازی سطح شهر به یک بنر شهید محسن حججی گلایه کرد و گفت: لازم بود در این میان نهادها و مسوولین ادارات در فضاسازی بنر این شهید مدافع حرم پیش قدم شده تا مردم نیز از این کار مسوولان الگوبرداری کنند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3999
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4803614
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي