14:58:26 - چهارشنبه 25 مارس 2020
فرماندار پارس آباد:
شهرستان پارس آباد شهرستان معین در شمال استان اردبیل
حاجی پور با تشکر از کسبه، اصناف و بازاریان و مردم عادی تاکید کرد: برای قطع زنجیره ویروس کرونا باید در خانه هایمان بمانیم و از تفریح و گردش و تجمع در مکان های عمومی اجتناب کنیم.

فرماندار شهرستان پارس آباد امروز در جلسه پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا که با حضور معاون سیاسی استاندار اردبیل و دیگر اعضای این جلسه ، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: از آغاز شیوع بیماری در شهرستان پارس آباد تاکنون بیش از یک میلیون لیتر محلول ضدعفونی و گندزدایی در این شهرستان تهیه و توزیع شده است.

حاجی‌پور گفت: این آمار تنها مربوط به شهر پارس آباد است و با احتساب شهرها و بخش‌های تابعه میزان این محلول به یک و نیم میلیون لیتر می‌رسد.

وی گفت: تاکنون ۱۳۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های پارس آباد پذیرش و ترخیص شده‌اند که ۲۵ نفر از بیماران آمار مربوط به شهرهای همجوار از جمله شهرستانهای خدافرین، گرمی، بیله سوار و اصلاندوز است که به دلیل فقدان امکانات و تجهیزات و عدم پذیرش در بیمارستان‌های هدف به بیمارستان های پارس آباد اعزام شده‌اند.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: این شهرستان با توجه به ظرفیت ها و موقعیت های خاص خود به عنوان شهرستان معین در شمال استان اردبیل عمل می کند.

وی به انسداد تفرجگاه ها و مکان های گردشگری به دلیل اجتماع مردم و شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط حاکم مسیر های منتهی به تفرجگاه ها و مکان های گردشگری نیز از امروز مسدود می شود.

حاجی پور با تشکر از کسبه، اصناف و بازاریان و مردم عادی تاکید کرد: برای قطع زنجیره ویروس کرونا باید در خانه هایمان بمانیم و از تفریح و گردش و تجمع در مکان های عمومی اجتناب کنیم.

فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد گفت: متاسفانه به دلیل عدم تجهیز بیمارستان ها و فقدان امکانات پزشکی در شهرستان های همجوار، بیماران این شهر‌ستانها نیز به بیمارستان های پارس آباد مراجعه می کنند و موجب ترافیک خیابانها و ازدحام جمعیت در بیمارستانها و معابر می شوند.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع این ویروس، بازار پارس آباد سه بار تعطیل شده است که در نوبت اول سه روز، در نوبت دوم ۴ روز و در نوبت سوم نیز تا پانزدهم فروردین ادامه دارد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1408
  • بازدید دیروز: 2296
  • کل بازدیدها: 4953491
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي