12:37:26 - دوشنبه 30 دسامبر 2019
در دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی با فرماندار پارس آباد مطرح شد:
شهرستان پارس آباد نیازمند تدوین برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است
فرماندار شهرستان پارس آباد در دیدار با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: این شهرستان با ۱۴۵ هزار نفر جمعیت و طوایف متعدد دارای فرهنگ ها و آیین های مختلف بوده و ظرفیت های زیادی را در خود جای داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ فرماندار شهرستان پارس آباد در دیدار با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: این شهرستان با ۱۴۵ هزار نفر جمعیت و طوایف متعدد دارای فرهنگ ها و آیین های مختلف بوده و ظرفیت های زیادی را در خود جای داده است.

حاجی پور تصریح کرد: این ظرفیت ها با فرهنگ و سنت ها و آیین های متنوع متقابلا نیازمند برنامه ریزی و تدوین و تعمیم اهداف فرهنگی و اجتماعی است تا ظرفیت های منطقه را مجذوب خود کرده و از اهداف اصلی منحرف نگردد.پ

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد خاطر نشان کرد: باید با پرهیز از رادیکال گرایی و افراطی گری فرهنگ ناب منطقه از جمله فرهنگ ریشه دار عشایری در منطقه حفظ گردد چرا که فرهنگ عشایر نماد غیرت و شجاعت و ایستادگی است.

وی با ابراز تاسف از افزایش آمار طلاق و اعتیاد یادآور شد: افزایش این معضلات جامعه را به سمت انحطاط میبرد باید برای ریشه کردن این آسیب ها برنامه های مختلف فرهنگی در منطقه تدارک داده شود.

حاجی پور اظهار داشت: سهم پارس آباد در کشور بسیار بیشتر از وضعیت کنونی است و برای رسیدن به وضعیت ایده آل باید تلاش گردد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این دیدار گفت: نگاه سازمان به کل کشور به شکل زیست بوم فرهنگی است و هر منطقه ای با برنامه ها و فرهنگ خاص خود هدف گذاری می شود.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: به مرزها و مناطق ویژه و قطب کشاورزی نگاه ویژه داریم چرا که مرزها نقش حفظ آرمانها و باورهای ناب کشور را عهده دار هستند.

وی ابراز داشت: در تمامی مراسمات ملی و مذهبی شهرستان پارس آباد همواره فعال و پویا بوده است و نقش خود را در کشور به درستی ایفا کرده است و متعاقبا نگاه ما نیز به این منطقه ویژه و در حد و اندازه های این شهرستان خواهد بود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 245
  • بازدید دیروز: 2308
  • کل بازدیدها: 4966643
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي