21:12:45 - یکشنبه 19 نوامبر 2023
طرح توسعه بزرگترین کارخانه آسانسور شمال‌غرب کشور در اردبیل بهره‌برداری شد
طرح توسعه بزرگترین خط تولید آسانسور و پله‌برقی شمال‌غرب کشور در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل روز چهارشنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل لز خبرنگار ایرنا، بزرگترین کارخانه شمال‌غرب کشور در صنعت آسانسور امروز-چهارشنبه- با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی و حمایت بانک‌های عامل در اردبیل وارد چرخه تولید شد تا در سال مهال تورم و رشد تولید، برای ۱۵۰ نفر فرصت شغلی جدید ایجاد کند.

خطوط تولیدی که امروز در اردبیل مورد بهره‌برداری قرار گرفت، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین جزو انگشت‌شمار شرکت‌های هوشمند است که می‌تواند محصولاتی به‌روز و باکیفیت در صنعت آسانسور عرضه کرده و سهم بسزایی در بازار کشور به‌دست آورد.

همچنین برای اجرای طرح توسعه جدید این مجموعه به منظور تولید موتور آسانسور با اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر برنامه‌ریزی شده است که فناوری پیچیده‌ای دارد و به گفته مالکان مجموعه، در صورت همکاری دستگاه‌های مربوطه و بانک‌های عامل در آینده نزدیک وارد مرحله اجرا خواهد شد.

این مجموعه که کار خود را سال ۱۳۸۵ در یک کارگاه ۸۰ متری با اشتغال‌زایی برای سه نفر در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل آغاز کرده بود، در حال حاضر در زمینی به مساحت ۲۱ هزار مترمربع در شهرک واقع در محدوده نمین قرار دارد.

بیش از یک هزار واحد تولیدی در استان اردبیل فعالیت دارند که از میان آنها ۷۰۰ واحد درون شهرک‌های صنعتی دولتی و خصوصی مستقر هستند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1225
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4951012
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي