12:17:45 - دوشنبه 10 جولای 2017
ظرفیت تیم‌داری شهرستان پارس آباد در لیگ‌های برتر کشوری
شهرستان پارس‌آباد با کمک حامیان مالی می‌تواند در رده‌های بالای لیگ کشوری تیم‌‌داری کند.

به گزارش ارس رسا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد نوازی سرمربی تیم فوتبال امید استقلال تهران در حاشیه تمرین تیم امید استقلال تهران در پارس‌آباد، اظهار داشت: به دنبال تقویت تیم و رسیدن به هماهنگی بیشتر درشهرستان پارس‌‌آباد اردویی ۴ روزه برگزار کردیم که این اردو در بهترین زمان ممکن انجام گرفت تا بازیکنان تیم به تجربه و هماهنگی بیشتری دست یابند.

وی گفت: امکانات مناسبی توسط حامی تیم برای تمرین تیم امید استقلال تهران در شهرستان پارس‌‌آباد فراهم شده و کمبودی از نظر امکانات نداریم.

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال تهران به بازی تدارکاتی تیم استقلال مقابل منتخب پارس‌آباد اشاره کرد و افزود: ما در هر شرایطی مسابقات تدارکاتی را دست‌کم نمی‌گیریم و در بازی دوستانه مقابل تیم منتخب پارس‌آباد نیز برای دفاع از اسم استقلال به میدان می‌رویم و تمامی تلاش خود را برای برتری در این بازی انجام خواهیم داد.

نوازی در مورد شرایط فوتبال شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: جوانان این شهر ظرفیت مناسبی برای موفقیت در رشته ورزشی فوتبال دارند و با کمک حامیان مالی این شهرستان می‌تواند در رده‌های بالای لیگ کشوری تیم‌‌داری کند.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال بزرگسالان استقلال تهران نیز بیان کرد: این فصل بازیکنان خوبی جذب تیم شدند و تیم خوبی را روانه لیگ برتر خواهیم کرد که در حال حاضر نیز اردوی تیم در ارمنستان برپا شده و بعد از این اردو به جمع کادرفنی بزرگسالان اضافه می‌شوم.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1287
  • بازدید دیروز: 2060
  • کل بازدیدها: 4961850
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي