13:57:15 - یکشنبه 8 اکتبر 2017
عصر شعر دفاع مقدس در پارس‌آباد
همزمان با هفته دفاع مقدس،آیین شعر خوانی در پارس آباد برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از ؛روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، نشست عصر شعر به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطرۀ شهدا و ایثارگران با حضور شعرا، علاقه‌مندان و تنی چند از مسئولین در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد برگزار شد.


ایرج محمدزاده جانباز دفاع مقدس و از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی در طول چندصدسال اخیر تنها جنگی بود که در آن ذره‌ای از خاک ایران به دست بیگانگان نیافتاد، این امر را افتخاری عظیم دانست و بر ادامه راه شهدا و ایثارگران و شهدای مدافع حرم که رزمندگان مبارزه با جاهلیت مدرن هستند تاکید کرد. در ادامه سرهنگ آهنی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس شهدایی مثل شهید محسن حججی را از رویش‌های انقلاب اسلامی و نشانۀ زنده بودن و تداوم آرمان‌های انقلاب دانست.


در ادامه برخی از شعرای حاضر در نشست به قرائت اشعاری با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت پرداختند. همچنین تعدادی از شعرای پیشکسوت که سابقۀ حضور در سنگرهای دفاع مقدس داشتند، در قالب شعر خاطره‌گویی کردند.


عصر شعر دفاع مقدس به‌همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، انجمن شعر شهریار و کانون بسیج هنرمندان شهرستان پارس‌آباد برگزار گردید. 

 

 

روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2936
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4802551
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي