13:50:46 - شنبه 15 دسامبر 2018
در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد تبیین شد؛
فرماندار: خدمت به شهروندان باید مبنای رسالت مدیران باشد / هیچ انگیزه ای جز ایجاد امنیت و آرامش در کسوت فرماندار برای انتخابات نداریم
تلاش برای پایان دادن به پروژه های نیمه تمام و در حال اتمام خصوصا؛بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی،جاده اردبیل-پارس آباد،تصفیه خانه بزرگ شهر و امورات شهرداری توسط روسا و مدیران بخش دیگری از سخنان مهم فرماندار در نشست امروز بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه شورای اداری دستگاههای اجرایی شهرستان پارس آباد امروز صبح (شنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین نظر پور رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل،فرماندار،معاونین ، فرمانده سپاه ،فرمانده نیروی انتظامی و روسای دستگاهها و مدیران ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

تکذیب شایعه حضور در انتخابات شهرستان پارس آباد از سوی فرماندار و هشدار به شایعه افکنان بعنوان آخرین اخطار نخستین بخش از سخنان فرماندار شهرستان پارس آباد بود، که مورد قرائت واقع شد.

علایی با بیان اینکه ازبدو ورود به این شهرستان بارها موضوع حضور در انتخابات را تکذیب کرده و خدمت به مردم شهرستان پارس آباد را بعنوان تنها ترین هدف و رسالت در کسوت فرماندار،تاکید نموده ام،اظهار داشت: علیرغم اتمام این بحث، باز عده ای بدون ارائه سند و مدرکی اقدام به شایعه سازی و شائبه افکنی می نمایند که البته هدف این افراد از اینگونه اقدامات برای خواص و عوام مشهود و مبرهن است.

علایی خدمت به مردم شهرستان پارس آباد را افتخار بزرگی برای خود خواند و تصریح کرد: خدمت رسانی به مردمی که در بحرانی ترین شرایط از تمام هستی خود گذشته و دفاع از خاک میهن را بعنوان اولین اولویت و سرمشق برای خود قرار دادند،افتخار بزرگی است و من این توفیق را از دست نمی دهم و بدان عشق میورزم.

فرماندار پارس آباد مردم و شهروندان این شهرستان را الگوی نمونه برای مردم این سرزمین خطاب کرد و گفت: مردمی که در تمام دوران سخت، همواره به عهد خود پایبند بوده و برای دفاع از این آب و خاک سینه سپر کرده اند،همانانی هستند که در سال ۸۸ به ندای هل من ناصر ینصرنی رهبر انقلاب لبیک گفتند و بعنوان پیشتازان عرصه جهاد و شهادت یک روز زودتر از تمام شهرهای ایران در روز ۸ دی به میدان آمدند و لیاقت و صداقت خود را به منصه ظهور گذاشتند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد خدمت به چنین انسانهای پاک سرشت و نیک نفس را مصداق جهاد در راه خدا دانست و ابراز داشت: ما در انجام رسالت خود با هیچ احدی عقد اخوت نبسته و به هیچ فرد و گروهی تعلق خاطر نداریم و هر مدیر و رئیس و کارمندی که در خدمت به مردم و شهروندان علی الخصوص مردم اقشار ضعیف و کم درآمد کوتاهی کرده یا بداخلاقی کند،بدون اغماض کنار خواهیم گذاشت.

او با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال اخیر دستاوردهای ملموسی در تمامی حوزه ها بعد از به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در کشور به ثمر رسیده است،اظهار داشت: روابط عمومی و روسای نهادها و ادارات باید عملکرد و اقدامات خود را در زمینه های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به سمع و نظر مردم برسانند تا دستاوردهای نظام در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی برای مردم مبرهن شود.

شتاب بخشیدن و تلاش مضاعف برای اتمام پروژه های نیمه تمام و در حال اتمام خصوصا؛بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی،جاده اردبیل-پارس آباد،تصفیه خانه بزرگ شهر و امورات شهرداری توسط روسا و مدیران مربوطه، بخش دیگری از سخنان مهم فرماندار در نشست امروز بود.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی در سطح کشور،بر ضرورت تشدید نظارت و بازرسی توسط اتاق اصناف و اداره صمت تاکید کرد و بیان داشت: نظارت مستمر و مداوم و برخورد قانونی با سودجویان و دلالان جزو وظایف اولیه اداره صمت و اتاق اصناف است که باید مورد توجه قرار گیرد تا مردم در این شرایط بد اقتصادی در دام سودجویان گرفتار نشوند.

علایی انتخاب شهردار را در ساماندهی و برنامه ریزی مبلمان شهری دارای اهمیت دانست و تصریح کرد: به انتخاب شوراها بعنوان منتخب مردم در انتخاب شهردار احترام می گذاریم اما روند انتخاب شهردار باید تسریع یابد تا شهرداری از بلاتکلیفی و سردرگمی نجات یابد.

فرماندار از تخصیص ۲۰۰۰ تن قیر به شهرداری پارس آباد با کمک فرماندار از محل اعتبارات استانی،اشاره کرد و گفت: تا زمانی که شهرداری در راستای حل مشکلات و معضلات مردم قدم بردارد،از آنان حمایت می کنیم اما چنانچه این انتظار تحقق نیابد،طبق وظیفه ذاتی قصورات را به مراجع ذی صلاح گزارش خواهیم کرد.

در حاشیه این نشست سرهنگ نوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،  احبابی بعنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)،حسنیان رئیس جهاد کشاورزی،مولایی سرپرست شهرداری و علیزاده بعنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد گزارشی از روند فعالیت های خود قرائت کردند.

در این نشست همچنین حجت الاسلام والمسلمین نظر پور رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل بعنوان مهمان ویژه حضور داشتند.

به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ در پایان این مراسم از زحمات صیاد آزاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان پارس آباد به سبب حمایت های بی دریغ و تلاش ها و مساعدت های وی در زمینه تاسیس کمپ جدید ترک اعتیاد تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1258
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4948643
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي