10:44:46 - یکشنبه 21 ژوئن 2020
فرماندار پارس آباد از پایین آمدن سن اعتیاد و آمار دو برابری کشفیات مواد مخدر خبر داد
حاجی پور به آمار مواد مخدر در طول سه ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال اشاره کرد و گفت: کشفیات به دست آمده حاکی از افزایش۱۰۰ درصدی قاچاق مواد مخدر و ازدیاد سوداگران مواد مخدر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد با حضور فرماندار ، اعضای شورای تامین و دیگر دستگاه های عضو شورای هماهنگی امروز یکشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه به فعالیت جدی اعضای شورای هماهنگی در خصوص مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آن اشاره کرد و گفت: برنامه های مرتبط در راستای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آن، از قبیل: نمایشگاه های فرهنگی مبارزه با مواد مخدر ، نصب پلاکارد بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی و اماکن عمومی، برگزاری همایش های پیاده روی با موضوع پیشگیری از مواد مخدر، توزیع بروشور و تراکت های تبلیغاتی، بازدید از مراکز درمانی و کمپ‌های ترک اعتیاد، اجرای برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی برای آحاد جامعه، همایش اجتماعی؛ جامعه سالم و عاری از اعتیاد و برگزاری جلسات انجمن معتادین گمنام بایستی توسط اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به اجرا گذاشته شود.

حاجی پور تصریح کرد: از دانشجویان و اساتید برتر در حوزه های مقاله نویسی و پژوهش های مرتبط با موضوع مواد مخدر در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی حمایت می شود.

وی به آمار مواد مخدر در طول سه ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال اشاره کرد و گفت: کشفیات به دست آمده حاکی از پیشرفت ۱۰۰ درصدی قاچاق مواد مخدر و ازدیاد سوداگران مواد مخدر است.

وی با ابراز نگرانی از گرایش جوانان به مواد مخدر سخن گفت و خاطرنشان کرد: پایین آمدن سن اعتیاد و گرایش جوانان و نوجوانان به مواد مخدر موضوعی است که دستگاههای متولی از جمله: اداره بهزیستی؛آموزش و پرورش؛نیروی انتظامی و …. باید در راستای حل این موضوع تلاش مضاعف نمایند.

 

 

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 608
  • بازدید دیروز: 2060
  • کل بازدیدها: 4961171
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي