14:28:48 - چهارشنبه 8 ژوئن 2016
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس:
فرمایشات رهبر انقلاب چراغ راه نمایندگان مجلس دهم خواهد بود
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان گفت: فرمایشات معظم له چراغ راه نمایندگان مجلس دهم خواهد بود.

به گزارش ارس رسا ؛ شکور پورحسین در گفت وگو با خبرنگارمان در خصوص محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته نمایندگان مجلس دهم، اظهار داشت: فرمایشات معظم له چراغ راه نمایندگان مجلس دهم بوده و ما تلاش خواهیم کرد در این زمینه با تصویب لوایح پیشنهادی دولت در جهت طرح های مناسب پیشنهادی، دغدغه اشتغال جوانان را حل کنیم.

وی به دغدغه های رهبری در حوزه اشتغال به ویژه اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان تاکید فرمودند اولویت نمایندگان نیز توجه به معیشت مردم خواهد بود.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس دهم با تاکید بر اقدام عملیاتی برای رفع بیکاری، افزود: مهمترین رویکرد مجلس دهم حل مشکلات اقتصادی مردم و تقویت نظارت با هدف اجرای قوانین بر زمین مانده است.

پورحسین در ادامه با بیان اینکه برای ترسیم نقشه راه توسعه مغان از خرد جمعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده خواهیم کرد، گفت: تلاش من در مدت دوران نمایندگی ام بر این است تا چهره محرومیت را از حوزه انتخابیه ام برداشته و نسبت به ایجاد اشتغال پایدار از طریق احیای کشت و صنعت مغان و پایاب سدخداآفرین اقدام کنم.

وی با اشاره به اینکه برای پیشرفت منطقه از نظرات متخصصان و نخبگان منطقه استفاده خواهم کرد، یادآور شد: دست همه نخبگان و اندیشمندان مغانی را به گرمی می فشارم و برای ترسیم نقشه راه توسعه مغان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

گفتنی است وی در خصوص برخی شایعات نیز که اخیرا در برخی شبکه های مجازی پیشگویی کرده و از دیدار وی با دکتر لاریجانی و لابی بر سر انتخاب ریاست مجلس سخن گفته بودند، نیز گفت: متاسفانه بنده تا بدین لحظه هیچ دیداری مبنی بر انتخاب ریاست مجلس با دکتر لاریجانی نداشته ام و در مقابل سه بار در جلسات امید مشارکت نموده ام اما نمیدانم این خبرها و شایعات چرا و چگونه ساخته و پرداخته میشوند و بنده این خبر کذب را شدیدا تکذیب میکنم.وی تاکید کرد مردم مطمئن باشند بنده برای توسعه و سربلندی مردم با تمام توان و انرژی تلاش خواهم کرد و در این عرصه لحظه ای غفلت و کوتاهی نخواهم کرد.

منبع : آران مغان852

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1550
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4948935
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي