19:04:46 - جمعه 4 آگوست 2017
امام جمعه پارس آباد:
لزوم توجه به فرمایشات رهبری در آئین تنفیذ حکم ریاست جمهوری/ خبرنگاران به دور از گرایشات حزبی به مشکلات جامعه بپردازند
امام جمعه پارس آباد با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری گفت: مقام معظم رهبری در این مراسم به نکات مهمی اشاره کردند که همه مسئولان باید نکته‌نکته آن فرمایشات توجه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از  آران مغان، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد، با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این مراسم به نکات مهمی اشاره کردند که همه مسئولان باید نکته‌نکته آن فرمایشات توجه کنند از جمله اینکه ایشان از تعامل با دنیا فرمودند که ما خواهان تعامل با دنیا هستیم ولی نه به گونه‌ای که زیر سلطه مستکبران و در راس آن آمریکا قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه از ضربه زدن به ایران دست نمی‌کشد، گفت: رهبری همچنین تاکید کردند که باید در مقابل هر سلطه طلبی با قامتی استوار در برابر آنها ایستادگی کنیم و رسیدگی به مشکلات و معیشت مردم از مسائل مهمی است که باید از سوی دولت مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به فرارسیدن ۱۶ مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، افزود: جهاد دانشگاهی یک نهاد مقدس است که به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و تاکنون گامهای بزرگی در تحول دانشگاه ها برداشته است.

رشادی با بیان اینکه اخیرا جهاد دانشگاهی تحرکی نداشته و پویا عمل نمی کند، گفت: انتظار داریم جهاد دانشگاهی همان بالندگی و پویایی که در اوایل انقلاب داشت، در این برهه از زمان نیز حفظ کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد نهضت مشروطیت، خاطرنشان کرد: باید از این نهضت درس عبرت گرفته و بتوانیم در صحنه‌های مختلف حافظ انقلاب اسلامی باشیم.

 خطیب جمعه پارس آباد با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار، بیان کرد: خبرنگاری شغل بسیار شرافتمندانه‌ای است و خبرنگاران رسالت بزرگی بر دوش دارند که از روی آگاهی به این شغل روی آورده اند.

رشادی با بیان اینکه بایستی به وضعیت معیشتی خبرنگاران توجه ویژه ای شود، گفت: باید این قشر بابصیرت جامعه از سوی مسوولان حمایت و تقویت شوند تا دغدغه مالی نداشته باشند.

وی همچنین افزود: درخواست ما از خبرنگاران این است که به دور از هرگونه گرایشات حزبی و رعایت اصل بی طرفی، به مشکلات جامعه بپردازند.

امام جمعه پارس آباد در ادامه با بیان اینکه برخی مسوولان در آستانه شنیدن تغییر خود از تکالیف کاری خود شانه خالی می کنند، تصریح کرد: اینکه یک مسئولی وقتی احساس می کند اواخر دوره مدیریتش است و از انجام تکالیف خود شانه خالی می کند به هیچ وجه قابل قبول نیست و بایستی با چنین مسوولانی برخورد شود.

رشادی بیان اینکه مردم پارس آباد امشب در انتظار حضور کاروان امام رضا (ع) هستند تا از برکات این حضور بهره‌مند شوند، اظهار داشت: خادمین حرم رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) امشب بعد از نمازمغرب و عشاء در مصلی امام خمینی (ره) میزبان پارس آباد هستند که از اهالی و هیئات مذهبی شهر انتظار داریم در استقبال از این میهمانان رضوی حضور پرشوری داشته باشند.

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 241
  • بازدید دیروز: 2060
  • کل بازدیدها: 4960804
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي