12:40:23 - دوشنبه 17 جولای 2017
مدیرعامل ایسنا مجرم شناخته شد
مدیر عامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به علت دو اتهام نشر افترا و نشر اکاذیب مجرم شناخته شد.

به گزارش ارس رسا ؛ سخنگوی هیات منصفه مطبوعات گفت: مدیر عامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به علت دو اتهام نشر افترا و نشر اکاذیب مجرم شناخته شد.

علی اکبرکساییان روز یکشنبه افزود: دادگاه مطبوعات این هفته برای رسیدگی به اتهامات مدیر عامل ایسنا و مدیر مسئول سایت الف با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار شد.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات، عناوین اتهامی علی متقیان مدیرعامل ایسنا و سید حسین طباطبایی اطلاع دهنده خبر جعلی به این خبرگزاری، را افترا و نشر اکاذیب عنوان کرد و گفت: هر دو متهم یک شاکی داشتند که این شکایت مبنی بر خبری در باره کویرخواری در روستاهای خور، جندق و بیابانک توسط یک شاکی خصوصی انجام شد؛ این خبر اگر چه استانی بود اما پرونده آن در تهران رسیدگی شد که اعضای هیات منصفه پس از بررسی، با اکثریت آرا هر دو متهم را در هر دو عناوین اتهامی مجرم شناختند؛ البته این متهمان با اکثریت آرای هیات منصفه مطبوعات مستحق تخفیف تشخیص داده شدند.

کساییان پرونده دیگر دادگاه امروز مطبوعات را سایت الف به مدیر مسئولی احمد توکلی عنوان کرد و گفت: وی طبق معمول به دادگاه نیامد اما کتبا تقاضای استمهال کرده بود که دادگاه این تقاضای او را پذیرفت؛ قاضی با هیات منصفه مشورت و هیات منصفه مطبوعات هم با این درخواست موافقت کرد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1306
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4948691
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي